Ustabil tenning!?
Ustabil tenning!?
I går da jeg kjørte til skolen begynte nsr'en plutselig å hoste, og til slutt stoppa den. jeg trilla den i gang, og den gikk kun på rundt 2-3k rpm, og turtallet var meget ustabilt. til slutt stoppa den, uten å kunne startes. Pluggen som sto i viste seg å være defekt. (den var kun 2 dager gammel) Da satt jeg inn gammelpluggen. det viser seg at pluggen kun tenner enkelte ganger. Hva tror dere er årsaken? Kan det være cdi'en som er ødlagt? har gått over alle ledninger, og skjekket at alle sitter sammen skikkelig. Noen som har hatt noe lignende problem?
Nå: BMW E39 528 og Aprilia RS 125
Tidligere: Honda NSR 125, Yamaha DT, Suzuki RMX, Honda Accord
Tidligere: Honda NSR 125, Yamaha DT, Suzuki RMX, Honda Accord
Skulle til å si snuskete plugg men så så jeg at du skrev det ^^
Vedder på at du veit det fra før og sånt men pluggen skal ikke strammes hardt.. kun til den sitter godt og så en liten ekstra stramming.. lurer på om de skulle strammes med 2kg/cm som er lite.. (20nm?)
tenkte det kunne være verdt å nevne just in case
Vedder på at du veit det fra før og sånt men pluggen skal ikke strammes hardt.. kun til den sitter godt og så en liten ekstra stramming.. lurer på om de skulle strammes med 2kg/cm som er lite.. (20nm?)
tenkte det kunne være verdt å nevne just in case
RS250 96` Chesterfield 280cc, VHM gulltopper, carbon hugger, Gilles rearsets, CRG bremsehendel og goodridge stålomspunne liner