Balanse-drev
Balanse-drev
Hey! Hvordan skjekker man om balanse-drevene er gåen?
Fikk stopp i går, og trilla sykkeln fra tiller til fossegrenda..(trondheim:@)
Fikk ikke start, og bakhjulet låste seg om jeg prøvde å trillstarte. Men da jeg kom hjem klarte jeg å starte den. MEN! Det kommer en hel masse skrape-lyder, og den er nesten helt umuli å holde i livet, med mindre jeg holder halv-full gass. Den går fortere ned på turtall enn normalt når jeg ruser den også:S
ringte MC-Tunging i trondheim, og de sa at det nesten 100% sikkert var balanse-dreva som var gåen? Ossen sjekker jeg dette, og hva koster det å fikse:S:S:S ?
Fikk stopp i går, og trilla sykkeln fra tiller til fossegrenda..(trondheim:@)
Fikk ikke start, og bakhjulet låste seg om jeg prøvde å trillstarte. Men da jeg kom hjem klarte jeg å starte den. MEN! Det kommer en hel masse skrape-lyder, og den er nesten helt umuli å holde i livet, med mindre jeg holder halv-full gass. Den går fortere ned på turtall enn normalt når jeg ruser den også:S
ringte MC-Tunging i trondheim, og de sa at det nesten 100% sikkert var balanse-dreva som var gåen? Ossen sjekker jeg dette, og hva koster det å fikse:S:S:S ?
-
Robban
- Admin
- MC: Aprilia RS 250 2003
- Sted: Sandefjord
- Kontakt:
Jeg er nesten 100% sikker på at du har skjært sykkelen din. Ville konsentrert meg om det før jeg sjekket balanseloddet.
Aprilia RS 250 2003
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
-
Robban
- Admin
- MC: Aprilia RS 250 2003
- Sted: Sandefjord
- Kontakt:
Den kan være skjært uten at stempelet setter seg fast, men du kan ha mistet såpass komp at du ikke klarer å holde den i live uten å gi gass. Hvis balanseloddet ditt hadde vært ødelagt hadde motoren ristet voldsomt. Jeg kunne ikke se du beskrev det noen plass?
Aprilia RS 250 2003
søren
Nei, den rister ikke noe særlig ekstra. Men da er den mest sannsyneli skjært da? Det var da søren.. Hva kan ha forårsaket dette? Hadde full tank med olje, og varma sykkeln opp før jeg kjørte.. Kan dette ha no med at det aldri er byttet stempel på den? Den har gått 25000 ca, og verken jeg eller forige eier har skiftet stempel.. Selger sykkelen uansett nå. Skal den 2006 modell. Mye kan jeg regne med å få for min skjærte aprilia da?
- LASSELEETEN
- Lærling
- Sted: Tønsberg
- Kontakt:
- fullpower_rider
- Silver
- MC: Aprilia rs 125 2002 solgt :(
- Sted: Nor-Trøndelag/Namsos
- Kontakt:
- LASSELEETEN
- Lærling
- Kontakt:
- fullpower_rider
- Silver
- MC: Aprilia rs 125 2002 solgt :(
- Sted: Nor-Trøndelag/Namsos
- Kontakt:
- LASSELEETEN
- Lærling
- Kontakt:
haha! Nei er ikke no rik-mann. Vil dere vite en hemmelighet kanskje? Betalte ca 13000 for 2002'en. Men da kjøpte jeg den av en fjottskalle fra tromsø. Har aldrig sett noe så stygt før=P Men brukte litt penger (lønna fra Europris
) Også ble den helt grei til slutt=P Ikke noe sukkertøy akkurat, men funka fint:) Blir jo selvfølgelig å ta et lån for å få råd, så betaler jeg resten av lånet når jeg selger sykkelen til neste år:) Fyren på MC-tuning sa faktisk at 2006-modellen hadde steget i liste-pris fra i fjor til i år=D
Er jeg heldig, så fortsetter den å stige:)
EDIT: PS! Blir dritkult med vinterprosjekt da!!
Er jeg heldig, så fortsetter den å stige:)
EDIT: PS! Blir dritkult med vinterprosjekt da!!