Før du snurrer i gang dette må jeg selfølgelig komme med noen unnskyldninger osv. Tenkte jeg skulle ut å filme litt med min fine nokia! Men begynnte å småregne og ble litt småguffent ute. Men jeg tok turen litt nedi strøket her (foreldra mine klikker om jeg ruser den utenfor her) Men hvilken kvalitet får vi med en nokia i kveldsmørket? Dårlig pixlete shit.
Sto jo å viste fram litt der da, så kom jeg på en genial idè å ta dere med på kjøretur. Men uten teip eller noe

Så tenkte jeg at jeg kunne stappe mobilen opp ihjelmen og ned, da jeg hadde makket i 5min for å få det til og trykker "fortsett" detter mobilen ned og du hører et "æææ!" Men jeg fikk jo dere med litt i 1.gir, for å kjøre med mobilen i den ene hånder er ikke altid sånn veldig enkelt. Men dro på litt på slutten da, mest lyd dere hører da.
Skal også legges til at mobil mikken vrenger seg for den minste ting. Så skru ned lyden litt
Som sagt kommer det skikkelig video med tiden, kansje i løpet av denne eller neste uke. Dette var mer at jeg kjedet meg litt