Gikk tom for kjølevæske og holdt på å skjære polinien!
Gikk tom for kjølevæske og holdt på å skjære polinien!
Ja, det stemmer. Skulle ut og råne litt etter skolen i dag og hadde herja en stund da sykkelen plutselig begynte å hakke og herje. Den ble helt rar med en gang jeg slapp gassen etter pådrag. Jeg skjønte ingenting så tok turen hjemover for å finne ut hva dette var for noe. Kom hjem på tunet og filmet litt av sykkelen for å vise hvordan den var. Først trodde jeg det var på grunn av drevet mitt og at kjeden ikke tok tak lenger fordi det er så slitt. Så stoppet jeg og ruset sykkelen i 1 gir og da skjedde akuratt det samme! Den datt ned på 3000 og ruset seg selv opp og ned. Jeg slokna sykkelen og løfta tanken og kjente en os av varme (mer enn normalt). Da sjekka jeg tempen (måleren min er knekt så må trykke sensoren nedpå for å sjekke), den viste 99 grader!
Da sjekka jeg kjølevæsken og det viste seg at den var skåltom. Så nå er spørsmålet mitt: Er 100 grader så farlig at den kan være skjært? Har fyllt væske nå og sykkelen er normal igjen men jeg er fremdeles redd for at noe kan ha skjedd.
Tidligere admin/moderator
-
Robban
- Admin
- MC: Aprilia RS 250 2003
- Sted: Sandefjord
- Kontakt:
100grader bør ikke nødvendigvis bety varmskjæring, men man vet jo ikke. Det du trenger å finne ut nå er hvor lekasjen ligger. Hvis det f.eks er bunnpakningen din som har tatt kvelden så ligger du greit dårlig ann.
Aprilia RS 250 2003
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
- fullpower_rider
- Silver
- MC: Aprilia rs 125 2002 solgt :(
- Sted: Nor-Trøndelag/Namsos
- Kontakt:
-
snikende dopapir
- Fersk Racer
- Sted: Trondheim
Eg glømte kjøleslangen på toppen engang, da blei den 94 grader. Gikk no fint:)
Men kan ikke skjønne hvorfor bunnpakningen skal ryke:S Har du sjekka at alle slangene sitte skikkelig på? Kan vær at kjølekappa (øverste toppen) har løsna litt og det lekker ut der?
Men kan ikke skjønne hvorfor bunnpakningen skal ryke:S Har du sjekka at alle slangene sitte skikkelig på? Kan vær at kjølekappa (øverste toppen) har løsna litt og det lekker ut der?
Suzuki GSXR 1000 2010
Audi A4 1.8 TQ
Yamaha DT50R
X: Aprilia Rs 125 '00
Audi A4 1.8 TQ
Yamaha DT50R
X: Aprilia Rs 125 '00