Battlefield 2 tråden
Battlefield 2 tråden
Noen kjører Aprilia, andre kommer senere.
- Motorduden
- Gold
- Sted: Larvik
-
VRT Leader
- Fersk Racer
- Sted: Våler i Østfold
- Kontakt:
Re: Battlefield 2 tråden
Virkeligheten er en illusjon som oppstår ved mangel på alkohol.
I virkeligheten kjører eg Honda NSR.
Hater frontlykten på RS.
I virkeligheten kjører eg Honda NSR.
Hater frontlykten på RS.
haha...
spilte en del BF2 før, men så mista jeg CD-en, så cracka jeg spille, men er så stress. for cracken funker ikke mere når det kommer noe patch:/ så da må man laste ned ny crack...
spiller css da:)
spilt på noen klaner..
-=[WIGGAS]=-
RC
å noen flere...
spiller bare på fun clan nå:/
spilte en del BF2 før, men så mista jeg CD-en, så cracka jeg spille, men er så stress. for cracken funker ikke mere når det kommer noe patch:/ så da må man laste ned ny crack...
spiller css da:)
spilt på noen klaner..
-=[WIGGAS]=-
RC
å noen flere...
spiller bare på fun clan nå:/
nå: aprilia RS 125 2006 modell
x-sykkel Honda NSR 1998.
x-sykkel Honda NSR 1998.
- Motorduden
- Gold
- Sted: Larvik
Jeg spiller BF2 og jeg eier det spillet HARDT. =)
Har vært klan sjef for [UGL] og senere vært medlem i [CMx] . Spiller omtrent bare på Kubra Dam. Har vel rundt 300timer på den banen. Har 190t i heli, og ca 140t i Jet.
Hadde vært kult om noen av gutta her ville utfordra meg til 1 kamp, kan jo ta alle dere mot meg og bruttern.
** Breial **
Har vært klan sjef for [UGL] og senere vært medlem i [CMx] . Spiller omtrent bare på Kubra Dam. Har vel rundt 300timer på den banen. Har 190t i heli, og ca 140t i Jet.
Hadde vært kult om noen av gutta her ville utfordra meg til 1 kamp, kan jo ta alle dere mot meg og bruttern.
** Breial **

Hmm tim , for det første har du statspadda
Ingen dreper samme personen 140 ganger uten å ha statspadda... du har dødd flere ganger enn du har drept andre! haha
Du har en ganske slapp Score per Hour.
Du har flydd heli 10 timer mindre enn meg ( 170 på deg. - 180 på meg ) Du har 2000 mindre kill's og 2000 mindre drive score og flere død.. Sier vel egentlig sitt, bare det!
Du har en ganske slapp Score per Hour.
Du har flydd heli 10 timer mindre enn meg ( 170 på deg. - 180 på meg ) Du har 2000 mindre kill's og 2000 mindre drive score og flere død.. Sier vel egentlig sitt, bare det!

Erke jeg som har paddet, om det i det hele tatt er paddet, anyways, spill mot meg en gang så skal du få se. Jeg er ingen statshoreh dessuten som sagt er det flere som har spillt på min bruker og ødelagt den mer eller mindre. Tror det er mye teamkilling der i tilleg.
Edit: Om jeg faktisk skal være statshoreh så var jeg den 2. beste helikopter piloten i Norge ifølge statsene! Var bare 2-3 måneder etter spillet var kommet ut da, men er litt fett da!
Edit: Om jeg faktisk skal være statshoreh så var jeg den 2. beste helikopter piloten i Norge ifølge statsene! Var bare 2-3 måneder etter spillet var kommet ut da, men er litt fett da!
Noen kjører Aprilia, andre kommer senere.
Er det noen som fremdeles spiller BF2?
Var vel 3-4 år siden jeg sist spilte BF2, men tok det opp i går. Og fy så morro det var! Mye bedre enn Bad Company-serien. Så da blir det BF2 til BF3 kommer ut
Endte opp med 15 kills/1 death før jeg måtte legge meg.
Spiller du b3ntsen?
Spiller du b3ntsen?
Svart RS 06' - viewtopic.php?f=26&t=8396
Nei, jeg spiller ikke.. Men har lenge tenkt å innstallere det igjen..
Er å fett å fly jagerfly med joystick
å jeg klarer nesten ikke vente på BF3
Er å fett å fly jagerfly med joystick
å jeg klarer nesten ikke vente på BF3
Er virkelig verdt å innstalere, men jeg klarte ikke å finne patchen folk spiller på. Den jeg sist husker var vel 1.41 eller 1.42?
Da ser det ut som at vi er i samme klubb
Jeg var oppe å forhåndsbestile BF3 limited edition 2 juli. Han i kassa bare lo og sa at jeg var den desidert første 
Da ser det ut som at vi er i samme klubb
Haha, såpass ja..
Har tenkt å bestille det over steam.
Mulig jeg innstallerer Bf ikveld, etter jeg har sjekket noe skade på bakbremsbryteren på rsen..
Har tenkt å bestille det over steam.
Mulig jeg innstallerer Bf ikveld, etter jeg har sjekket noe skade på bakbremsbryteren på rsen..
Pleier å gjøre det samme jeg, bestille på steam altså. Er bare at jeg har 250 kr gavekort i butikken som jeg ikke har tenkt til å bruke på noe annet enn spill 
Er kje så søren av bf men eg SKA ha bf3 
Only one thing sweeter than the sound of a two stroke, and that's the sound of a two stroke passing a four stroke.
Once you go braaaap! You never go back!
Once you go braaaap! You never go back!
JUst sayin MW3 ftw 

KTM EXC 300 10
KTM EXC 125 08
BMW E39 540Ia 97
x:
Yamaha YZ 250 05
Aprilia RS 125 06
KTM EXC 125 08
BMW E39 540Ia 97