Åh! sånn kjellerstue som MuV har ønsker jeg meg

Har bare et rom jeg, nede er der hav av plass. Men blir liksom aldri laget til noe der, står bare masse tomme pappesker der nede, og huset vårt er langt over gjennomsnittet når det kommer til størrelse. Seff har jeg på 17år det minste rommet i hele huset, 3x2,5 meter!! Mens søsteren min på 13år har det svære rommet som hun aldri er på, dessuten er hun her kun annen hver uke. Blir så forbanna

Argumentet til muttern da vi flyttet inn her for 2år siden var "du roter det så fort til, det vil bare se ut som en svinesti om du skal ha dette rommet" joooda, vi ser hvem som har strøkent rom og ikke nå. Jeg har det helt strøkent og rent, inne på det stooore rommet hvor en fjortiss bærte har rigget seg til flyter det av skittne klær, stinker ekkel parfyme og alt ser bar e helt på halv åtte ut der inne. Jeg skulle laget det til så fint der inne skal du se, sofa krok og alt tingen. Off, rart man blir oppgitt. Jeg sa det kom til å bli sånn til mutter`n, hun tørr ikke innrømme når jeg sir det til henne nå i etterkant. Men hva skal en gjøre da? Kaste henne ut til fordel for meg? Det tåler hun ikke, for makan til grinerunge skal man lete lenge etter, klarer altid å grine seg til det største og beste, får hun ikke det legger hun seg på rygg og begynner dramaet. Ville vært julaften og nyttårsaften på en gang I TEXAS her om noe sånnt skjedde. Skrå tak er det også på rommet mitt!! Så her kan vi trekke noen kvadrameter... haha
Jeg har dame, masse kompiser og alt tingen, er en smuuuule lei av at det ikke er noen plass å gjøre av seg her hjemme. Ønsker meg sånn en kjellerstue, der jeg kan føle at "dette er meg og mitt" En video kanon, en sofakror med salongbord... ååh, drømmebort

Kommer vel aldri før jeg flytter ut.
Har en loftstue med sofa til 6 pers. og 32" flatskjerm, men der skal foreldra mine absoulutt sitte hele tiden, det er litt irriterende, så der går heller ikke å ha folk. Nede er der to stuer, men begge er sånne "finstuer" som kun brukes en sjelden gang i helgene og når her er familie eller venner på middag, ellers står den tom og der er ikke TV der. Den andre stua er kun "fisefin spisestue" opplegg greier. Så da blir det inne på rommet mitt på 3x2,5 meter da.
Er så drit lei dårlig plass at jeg gulper, kan ikke lukke opp skapdøra på klesskapet mitt en gang, neida. Da dulker døra borti senga

Starter snart selv å lager en kjellerstue hvor jeg har
mitt.... men penger, fanden det koster slike ting.