Kjøpte meg en 01 mod Sachs xtc 125 våren 06, uten at jeg visste noe spesielt om sachs generelt. Det var bare rs som stod i hodet mitt da
Men siden det ikke var noen fete rser tilsalgs i nærheten kjøpte jeg bare det første jeg kom over.
Likte ikke sykkelen helt til jeg fikk sett den irl.
Den ble bare finere å finere, å jeg tilbrakte nesten 2 hele dager i garasjen.
Det første jeg gjorde var å sette på "evileyes".
Noen gamle bilder, men sånn så den ut når jeg kjøpte den (+ evileyesen):
Så satte jeg på noen små carbon blinklys, neonlys, kutta mørk i huden å flytta skiltet litt lengre opp og rs lyddemper
Så begynte jeg på videregående, å fikk stipend, kjøpte meg en tsx-ramme og div deler billig av ei som bor like borti her.
Dette ble bare slengt utover gulvet de første dagene, før jeg ble tvangsflytta til kjelleren.
Sånn så den ut da jeg fikk den:
Sånn så den ut før jeg solgte den videre til en kompis:
Ganske stygg, men real bikes never shines
Hadde satt i rm80 og montert showa og nos osv.
Solgte Sachsen noen dager etterpå, eller var det før?
Var en stund uten sykkel da, men fikk låne dten til en kompis
Men savna Sachsen som søren! Savner den fortsatt!
Hadde mange gode turer med den, husker spesiellt enkveld, det var mørkt og ganske sent, men likevell behagelig temperatur, jeg kjørte utover til Klæbu, å koste meg i svingene! Sykt digg!
Derfor vurderer jeg racing igjen
Så kom det en KTM EXC 125 tilsalgs på autodb, jeg å pappa dro å så på den, selv om han ikke ville at jeg skulle kjøpe meg en sånnen sykkel, han jobba i biltilsynet den tida, å var IMOT trimming.
Og han visste at om jeg fikk en sykkel med nesten 40hk, kom jeg til å bruke de
Kjøpte den å kjørte en liten stund før jeg måtte ta stempelskift, tok å bytta simringer med det samme, pluss litt div deler, har kjørt maks 10 turer etter det, og hele sommerferien gikk med på skruing, hvor jeg bare fikk problemer.
Men i går fikk jeg endelig satt den sammen og kjørt inn stempelet, og er 90% sikker på at den funker som den skal nå
Det er en 03 mod som jeg betalte 45k for, da fikk jeg med deler som blant annet; sm kit, crosskit, piggdekk osv.
Har lagt den ut tilsalgs nå, men siden den er såppass strøken som den er nå, vet jeg ikke om jeg vil selge eller ikke :/
Om jeg selger kommer jeg nok til å kjøpe en mito eller rs06 tenker jeg, men om jeg beholder kommer jeg til å legge en god del cash i ktmen
Hvertfall her er noen bilder:
Samme dag som jeg henta den møtte jeg 5-6 politibiler, og bevepnet politifolk, men det var heldigvis ikke meg de var ute etter
Dagen etter jeg fikk den klarte jeg og punktere den
Speile fjerna jeg straks!
Bytta også til oransje deksler bak.
Noen bilder fra sommerferien =) Kjørte til hytta, brukte 4timer, skal aldri gjøre det igjen
Dette var syklene jeg har hatt/har =)

Mitsubishi Eclipse GS '97