Noen her som kjenner til noe av historien til Ghostrider? Trodde han enda ikke hadde blitt tadd noen ganger jeg men,
http://www.youtube.com/watch?v=FLi10XY_QN8
Ghostrider?
-
Kristoffer
- Lærling
- Sted: Oppdal
- Kontakt:
-
Lartreig
Tviler på at det der er Ghostrider
1. Han holder på å kjøre ut av veien når han skal steile
(dårlig sjåfør)
2. Han har kjøredress som har blått på seg
(han har vanligvis helt svart Daineese)
3. Hvorfor skal han plutselig for første gang stoppe for politiet?? Han har alltid klart å kjøre fra dem før.
4. Jeg har lest 1 eller 2 intervjuer med han, og da har han sagt at han aldri har blitt tatt eller aldri har velta. (du kan også søke på Ghostrider interview på youtube og finne noen intervjuer på tysk hvis du kan det
)
5. Han pleier å ha et gult skilt som det står Ghostrider på (det har han ikke på det klippet der
)
Så sjansen for at det er han er veeeeldig liten
1. Han holder på å kjøre ut av veien når han skal steile
2. Han har kjøredress som har blått på seg
3. Hvorfor skal han plutselig for første gang stoppe for politiet?? Han har alltid klart å kjøre fra dem før.
4. Jeg har lest 1 eller 2 intervjuer med han, og da har han sagt at han aldri har blitt tatt eller aldri har velta. (du kan også søke på Ghostrider interview på youtube og finne noen intervjuer på tysk hvis du kan det
5. Han pleier å ha et gult skilt som det står Ghostrider på (det har han ikke på det klippet der
Så sjansen for at det er han er veeeeldig liten
-
Kristoffer
- Lærling
- Sted: Oppdal
- Kontakt:
-
Lartreig
-
morten_kjar
- Småproff
- Sted: Tønsberg
enig med robban.. se hvordan de klipper det til! og for det andre så tror jeg ikke han hadde fått lov til å trille den sykkelen 1 mm, den hadde blitt lagt i bakken sammen med han og håndhjernene.. tviler på at det siste klippet der er sant i det ehele tatt
poltitet hjelper en av de værste kriminelle å trille sykkelen hans inn til en vegg slik at han ikke skal få en ripe, latterlig
poltitet hjelper en av de værste kriminelle å trille sykkelen hans inn til en vegg slik at han ikke skal få en ripe, latterlig
my RS solgt =)
Gå tilbake til «Filmer og bilder»