Noen som veit hva dette symptomet heter?
Skjelvende turtall
Skjelvende turtall
Turtallet på RS'en min har begyndt å bli ganske skjelvende nå i det siste. Når jeg gir på så skjelver den seg opp på turtall, men ikke noe særlig ellers.
-Jolly moto anlegg all the way, Dell'orto 37mm, Boyesen reeds, Pipercross powerfilter, elventil, 16-40 dreving
Kjører også et monster av en
Den rister. Har blitt sånn i det siste. Den har nokk litt for liten dyse ja. Men har kjørt over 10 000 km med det oppsettet da så ;p Men skal gå over motoren i vinter tenker jeg
Stempelbytte og litt annen overhaling 
-Jolly moto anlegg all the way, Dell'orto 37mm, Boyesen reeds, Pipercross powerfilter, elventil, 16-40 dreving
Kjører også et monster av en
Ingen som fikk med seg det jeg sa?
Minusgrader gutta!
Dere mener vel at en dyse holder til alle forhold også regner jeg med?
jaja, dere kan jo prøve å kjøre over en fjellovergang eller noe på sommerstid med f.eks et "powerfilter" for å gjøre det mer interresant.
Det er STOR forskjell på 15 til 35celsius og -15 til 10 celsius.. (satt på spissen).
Men ok da.. si at det er 5 celsius ute nå? Da vil lufta komprimeres og ta opp mindre plass og samme mengden luft inneholder plutselig mye mer luft eller oksygen da.
Minusgrader gutta!
Dere mener vel at en dyse holder til alle forhold også regner jeg med?
jaja, dere kan jo prøve å kjøre over en fjellovergang eller noe på sommerstid med f.eks et "powerfilter" for å gjøre det mer interresant.
Det er STOR forskjell på 15 til 35celsius og -15 til 10 celsius.. (satt på spissen).
Men ok da.. si at det er 5 celsius ute nå? Da vil lufta komprimeres og ta opp mindre plass og samme mengden luft inneholder plutselig mye mer luft eller oksygen da.
RS250 96` Chesterfield 280cc, VHM gulltopper, carbon hugger, Gilles rearsets, CRG bremsehendel og goodridge stålomspunne liner
- fullpower_rider
- Silver
- MC: Aprilia rs 125 2002 solgt :(
- Sted: Nor-Trøndelag/Namsos
- Kontakt:
Regner med at det var en spøk fullpower_rider?
Men anyways finnes flere måter å skjære på en varmskjæring som jeg vet du er godt klar over..
For lite bensin=for lite smøring kan bli smøringsskjæring...
Men anyways finnes flere måter å skjære på en varmskjæring som jeg vet du er godt klar over..
For lite bensin=for lite smøring kan bli smøringsskjæring...
RS250 96` Chesterfield 280cc, VHM gulltopper, carbon hugger, Gilles rearsets, CRG bremsehendel og goodridge stålomspunne liner
- fullpower_rider
- Silver
- MC: Aprilia rs 125 2002 solgt :(
- Sted: Nor-Trøndelag/Namsos
- Kontakt: