Kan jeg bruke Sylinder toppen ?
Kan jeg bruke Sylinder toppen ?
Jeg har kjøpt ny sylinder men jeg fikk ikke med sylinder toppen. så jeg lurte på om jeg kan bruke den gamle ? det er en del hakker i den. eller må jeg frese den, eller kan jeg frese den ? å vis jeg trenger ny hvor får jeg kjøpt det ?

Aprilia RS 125 '98
FP. anlegg, VHM høykomptopp, VHSB34 forgasser, ingen CDI sperre, Carbon Reeds, Pipercross filter

FP. anlegg, VHM høykomptopp, VHSB34 forgasser, ingen CDI sperre, Carbon Reeds, Pipercross filter
-
Robban
- Admin
- MC: Aprilia RS 250 2003
- Sted: Sandefjord
- Kontakt:
Mitaka er vel erstattningssylindere med 125ccm med et litt annerledes design på skyllekanalene etter hva jeg har forstått? Vet ikke om de er bedre enn rotax sylinderne, men de er vel ihvertfall billigere. Tror ikke du trenger å behandle den på noen som helst måte:)
Aprilia RS 250 2003
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
-
Robban
- Admin
- Kontakt:
altså, du trenger ikke sandblåse eller lakkere den hvis ikke du har veldig lyst, etter hva jeg vet ihvertfall. Har selv skrudd på en sykkel med mitaka sylinder, den var ikke lakkert..
Aprilia RS 250 2003
-
Lartreig
-
Robban
- Admin
- Kontakt:
I positiv eller negativ forstand? jeg har egentlig ganske lite erfaring med Mitaka sylinderen, men har vært borti den, dersom flere har erfaringer så bidra gjerne 
Aprilia RS 250 2003
Jeg kjøpte Mitaka sylinder på min RS etter skjærings
Ser ikke noe negativt i noen av dem! Like mye effekt, like god kjøling, like god kvalitet sålangt
Mitaka er mye billigere og anbefales
Selges for 3699 hos meg. (Stempel, sylinder, pakkninger, oringer, kryssbolt, nålelager, clips)
Ser ikke noe negativt i noen av dem! Like mye effekt, like god kjøling, like god kvalitet sålangt
Mitaka er mye billigere og anbefales
Selges for 3699 hos meg. (Stempel, sylinder, pakkninger, oringer, kryssbolt, nålelager, clips)
Pål Martin Myhre
www.oemparts.no
www.oemparts.no