Slik ser sykkelen min ut nå, eller slik eg kjøpte ann:

En helt OK sykkel
Kan forklare litt om sykklen. Eg kjøpte sykkelen frå ein på Sandnes i Stavanger.. Første gang eg har handla sykkel, så var veldi ivrig etter å få sykkel i hus. Litt FOR overivrig
Men får ta det med et smil å beynne på oppfiffinga av hele surramitten
Har store planer, som kansje tar tid å penger...
Men har forsatt over eit år på lappen...
Det som eg har tenkt å gjer er :
- Pusse ned alle kåper, og lakke. Ikke sikker farge.
(kom med forslag
- Pusse ned felgane, lakke en annen farge enn
sykkel. En nokså matchede farge som resten.
- Skal nokså ganske sikkert til med trim.. Rave 1 å
34 mm gasser.
- Ta litt pakninger osv på motor. Litt opppussing;)
- Polere svingarm å ramme.
- Er noe tull med de elektriske så vurdere å skifte
ut ellnettet
Så eg har en del arbeid, men gleder meg faktisk til å begynne..
Kommer bilder av ferig resultat etter vert;)
UPDATE
Er LENGE siden eg har oppdatert loggen no. Men no kjem det. No er både FP-annlegget og Rave 1 i hus:D Men det som også er gjort, er at heile sykkelen er skrud ifrå kverandre til den minste detalj. Rama å motor å svingarm er nå demonter. Motoren skal få ein fin overhaling med skifte av olje, pakninger å på satt på Rave 1.
Det som er ganske morsomt er, at når eg satt motoren på benken, så såg eg at der eksosventilen skulle ver, eller den fastmontere bladet skulle står. Der var der ein vakumstyrt ventil
Har også tatt av sylinderen, og blei litt redd med ein gang, var ein del svarte riper i stempelet. Men fekk snakka med gamlingen om det. Han sa at det ikkje skulle gjer noko. Men legger ut bilde av det, er ikkje sikker enna.
Stempel:

Sylinder:

Har pussa ned kåpene, så dei er klar for lakkering.

Her er bilda av det som eg trur er vakumstyrtventil. Eg veit ikkje korleis den ser ut, så eg trur at detta er ein slik.