Din tråd
-
Robban
- Admin
- MC: Aprilia RS 250 2003
- Sted: Sandefjord
- Kontakt:
Din tråd
Hei!
Tenkte det kunne være kult om alle ville laget sin egen tråd under "Din tråd", merk den KUN med ditt Nick, lag en presentasjon av sykkelen din hvor du skriver om f.eks hvor lenge du har eid den, hva du har gjort med den og selvfølgelig litt generell informasjon (årsmod eller andre relevante ting.) eller om du sitter med noe annet på hjerte (trenger ikke specs på RS 125 f.eks!). Legg selvfølgelig med MANGE bilder!
IKKE bruk denne tråden til å poste bilder av din sykkel, opprett en egen tråd.
Denne tråden vil være åpen for kommentarer eller synspunkt rundt idèen min! Personlig syns jeg det hadde vært stilig med en komplett presentasjon av sykkelen DIN.
Moderator<3
Tenkte det kunne være kult om alle ville laget sin egen tråd under "Din tråd", merk den KUN med ditt Nick, lag en presentasjon av sykkelen din hvor du skriver om f.eks hvor lenge du har eid den, hva du har gjort med den og selvfølgelig litt generell informasjon (årsmod eller andre relevante ting.) eller om du sitter med noe annet på hjerte (trenger ikke specs på RS 125 f.eks!). Legg selvfølgelig med MANGE bilder!
IKKE bruk denne tråden til å poste bilder av din sykkel, opprett en egen tråd.
Denne tråden vil være åpen for kommentarer eller synspunkt rundt idèen min! Personlig syns jeg det hadde vært stilig med en komplett presentasjon av sykkelen DIN.
Moderator<3
Aprilia RS 250 2003
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
-
Robban
- Admin
- MC: Aprilia RS 250 2003
- Sted: Sandefjord
- Kontakt:
Ja, Det er en del som har lagt ut bilder/info om sine sykler, men hvis alle ville samlet det her mener jeg det hadde vært mer oversiktlig, og selvfølgelig interressant for alle og en hver 
Aprilia RS 250 2003
-
Lartreig
Re: Din tråd
Kan gjerne legge ut noe sånt. Men har skrevet mye av det som nevnes i tråden 

Suzuki GSXR 1000 2010
Audi A4 1.8 TQ
Yamaha DT50R
X: Aprilia Rs 125 '00
Audi A4 1.8 TQ
Yamaha DT50R
X: Aprilia Rs 125 '00
har lenge bare drevet å snoket på denne siden, så tenkte jeg skulle få laget meg en tråd om sykkelen min så jeg kan snoke med litt bedre karma
problemet er at jeg skal legge ut endel bilder (er det ikke det det dere liker? =P ), men det tar så sinnsykt lang tid å krympe bildene med imageshack, må ta ett og ett bilde... noen som vet om en måte som går ltt kjappere?
problemet er at jeg skal legge ut endel bilder (er det ikke det det dere liker? =P ), men det tar så sinnsykt lang tid å krympe bildene med imageshack, må ta ett og ett bilde... noen som vet om en måte som går ltt kjappere?
jeg prøver og lage mej en tråd. Er litt amatør når ej spørr men, kor legge man til bilde i tråden ?
Aprilia RS50 2008mod
Kjør hard, kjør stil, kjør Aprilia fra BIL!

- AleksanderK
- Webmaster
- MC: Ingen
- Sted: Bergen
Var ikke heilt sann jeg meinte da men, takk. Får liksom ikke til og legge inn bilde i min tråd.. :S
Når man lager tråd er det bare og opprette ett nytt emne sant ?
Når man lager tråd er det bare og opprette ett nytt emne sant ?
Aprilia RS50 2008mod

Okej. Men korsen legger man til bilde da ?
Aprilia RS50 2008mod