Etter å ha lest litt i topicen har jeg liten tro på dette her.
Jeg
vet at der finnes slike programm, men de er så og si fætte umulig å få tak i. En i klassen min holdt på med et sånnt program med en gang skolen startet nå i år, men måtte kode masse selv osv. Han fikk det til men fikk blå skjerm en dag etter han fikk det til

Så med mine egne øyner at han fikk det til.
Er nok ikke å bare trykke "download" og skrive inn en msn adresse så er man der. Mere avansert en som så.
"MSN freezer" var ekstremt populært på skolen vår en stund. Det er et program hvor du skriver inn adressen til en person (han MÅ være avlogget i det du skriver inn adressen) vedkommende får ikke logget seg inn på MSN med den adressen du skrev inn før du lukker programmet. Var evig gøy å gjøre det med jentene i klassen
"MSN Monitor sniffer" er også et program jeg har prøvd. Det "spionerer" msn på det nettverket du sitter i, altså du får opp hva f.eks søsteren din sitter å skriver til vennene dine, for å ta et eksempel. Desverre er dette programmet veldig vanskelig å få tak i full versjon. Free finnes det drøss av, men du får bare se 20 meldinger tror jeg det er før du må betale så og så mange dollar i måneden.