Jeg kjenner en som er god til å støpe glassfiber. Det jeg lurte på var om det hadde funka å støpe kåpene i glassfiber, eller hadde det bare blitt dritt?... hehe har ikke så mye peiling selv, men er vel plast det som er fra før?
kåpe mekking
kåpe mekking
Hei!
Jeg kjenner en som er god til å støpe glassfiber. Det jeg lurte på var om det hadde funka å støpe kåpene i glassfiber, eller hadde det bare blitt dritt?... hehe har ikke så mye peiling selv, men er vel plast det som er fra før?

Aprilia RS 125 - 2000 FP
-
miss pitlane
- Fersk Racer
- Sted: ACR, Mo i Rana ;D
- Kontakt:
Bruker selv glassfiber, funker helt fint. Holder bedre enn plastikk. Det er jo såklart en del jobb å lappe sammen om du skulle være så uheldig å få hull i kåpa (men så må du velte først da
). I racing blir det en del velt, så da er det kjekt med noe som holder uten at det blir mye gris av det (plastikk knuses i tusen deler og spretter rundt hele banen :p )og det behøver ikke se strøkent ut.. Men legger du litt jobb i pussinga selv om det tar tid og er kjedelig osv, så blir det veldig bra og holder godt.
..eg lika trillbårÆ mi