Rs 250 med JL, benktest.
Rs 250 med JL, benktest.
Sist redigert av Alecken den 05 nov 2007, 16:10, redigert 1 gang totalt.
Tidligere admin/moderator
- karlsen.90
- Rossi
- Sted: DRØBAK
- Kontakt:
-
Robban
- Admin
- MC: Aprilia RS 250 2003
- Sted: Sandefjord
- Kontakt:
Vanskelig å si. Ettersom det finnes ganske mange forskjellige layouts på roadracingbaner. De eneste indikatorene jeg kan gi er at som std sykler og med like dekk (og javngode førere, hvis det finnes forøvrig?). Så vil GSX-R'n antageligvis gå bedre på de raske partiene på banen, ha en fordel på slettene med sitt overlegne moment. På en annen side har 250'n fordelen av å veie ca 40kg mindre som fulltanket. Den vil ha en høyere kurvehastighet og dermed også høyere hastighet ut på slettene (dvs. dersom det er korte sletter vil 250'n ha en klar fordel). En annen stor fordel den har er med den lavere vekta vil man også kunne bremse mye senere enn en UJM 600.
Og hvis vi legger til en menneskelig faktor i det hele vil ikke føreren av en RS 250 bli like sliten etter X antall runder som føreren av en UJM 600. Dette er både fordi RS 250 etter min ærlige mening har et bedre egnet chassis og lavere vekt.
Og hvis vi legger til en menneskelig faktor i det hele vil ikke føreren av en RS 250 bli like sliten etter X antall runder som føreren av en UJM 600. Dette er både fordi RS 250 etter min ærlige mening har et bedre egnet chassis og lavere vekt.
Aprilia RS 250 2003
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
Gå tilbake til «Filmer og bilder»