Småbarn... Hva er det dere mobber Shell olje for? Shell olje eier

Kjørt på med sånn V-power bensin på scooteren (rykte på seg for å ødellegge smørningen på 2taktere, og føre til skjæring!!), og jeg hadde sånne småskjeringer flere ganger... Men den lever fortsatt i beste velgående (motormessig, men sånn utover det burde den vært kondemnert).
Dette var riktignok ikke VSX til 99,- literen men Shell Ultra 2 or something FULLY SYNTETIC, og den funker fjell! Kosta meg 154,- literen på AMD i Oslo... Men "Kenneth Gundersen sin crosserbutikk" som jeg liker å kalle den, ute i fjellhamar selger den for 120,- literen. Og det er den oljen de bruker på totaktssykla deres, så er nok greit godkjent

Som sagt:
Brukes/godkjent av Norges mx helter
Reddet meg fra skjæring... Og squatten funker fortsatt fett!! Alle tror den er blodtrimma

Selv sånne stunterforum horer

Men den er faktisk fortsatt plombert

Kun tatt variatorringen, kjører med blindrør^^ + jeg holder inn full gass med den 99% av tiden og den har gått 10000km or so og den lever fortsatt! Kun gått på Ultra 2 fra Shell med unntak av 2 liter max med VSX i krisesituasjoner. Talla prater for seg selv...
RS250 96` Chesterfield 280cc, VHM gulltopper, carbon hugger, Gilles rearsets, CRG bremsehendel og goodridge stålomspunne liner