Tenkte det kunne være en god idé å starte en blogg med det samme jeg registrerte meg her inne. Kommer sannsynligvis til å vanke her endel fremover
Navnet er Joachim. Jeg ble født en tidlig januardag i 1990, og er med andre ord bare en måned unna å fylle 18 år. Bor i Ålesund, og går på Spjelkavik VGS, der jeg trives bra. Utenom å kjøre sykkel spiller jeg fotball, jobber og sitter på PC.
Har sånn delvis vokst opp med en motorsykkel i garasjen. Fadern kjørte sykkel fra han var 16 til han var et stykke opp i 20-årene. Da jeg var en 7-8 år skaffet han seg sykkel på nytt. Det var en Triumph Tiger, som han hadde et par år. Så kjøpte han seg en splitter ny Yamaha R6, som han også hadde et par år, før han skaffet seg en BMW 1100 RS, som han fortsatt har. Forhåpentligvis varer det ikke lenge, for øyeblikket sikler han på en BMW R 1200 S
Jeg skaffet meg min første sykkel for nøyaktig to år siden. Det var en ny Honda C.B.R 125 R, som var for meg den perfekte førstesykkel. Den rullet 12000 km med meg bak styret. I våres ble den byttet ut til fordel for en Cagiva Mito 2007, som jeg har per dags dato. Kjempefornøyd med den! Hittil har den gått 13000 km, men den skal snart bort til fordel for en større sykkel.

Absolutt alt som har med sykler osv å gjøre finansierer jeg selv, så som denne her. Jeg er jo gammel nok til å ta lån