Legg innav cK » 14 des 2007, 15:56
Jeg er helt enig med kneskraperen, faktisk.. Ja, du kan kanskje hoppe inn og ut av cockpiten i 2000meters høyde.. men poenget er dette:
Hva er vel mer moro enn en flysimulator der man kan skyte ned andre fly?
Jo..
Det er en flysimulator hvor du kan skyte ned andre fly og helikoptere
Hva er vel mer moro enn en flysimulator der man kan skyte ned andre fly og helikoptere?
Jo..
Det er en flysimulator hvor du kan skyte ned andre fly og helikoptere
Hva er vel mer moro enn en flysimulator der man kan skyte ned andre fly, helikoptere og kjøre over uskyldige mennesker på bakken og kappe dem i to?
Jo..
Det er en flysimulator hvor du kan skyte ned andre fly, helikoptere, og kjøre over uskyldige mennesker på bakken og kappe dem i to, og bombe dem i flertall samt skyte dem med MG...
Ja lista er lang Men viktigst av alt..
Hva er vel mer moro enn en flysimulator hvor du kan skyte ned andre fly med fri vilje hvor det rett og slett er skillza dine mot den andre svette lille gutten sine som avgjør hvem som går i bakken eller ei?
Et spill hvor du har det moro når andre dør, mens du selv sitter så og si udødelig oppe i skyene..
Vel, nå ble argumentene mine for gode.. etter å ha vært edru eller skal jeg si spillfri siden 2 uker før jeg fikk sykkelen min i sommerferien så skal jeg innstallere bf!
RS250 96` Chesterfield 280cc, VHM gulltopper, carbon hugger, Gilles rearsets, CRG bremsehendel og goodridge stålomspunne liner