Jeg og en kompis bestemte oss for å ta golfen til søstern, også skulle jeg på do også skulle kompisen min kjøre.. Når jeg kom ut igjen så sto kompisen min der og gliste også sa han: "Jeg har kjørt av jeg!" Da sto golfen godt planta i grøfta..
Kompis av meg krasjet bilen til mora
Kompis av meg krasjet bilen til mora
“Id rather see my sister in a whorehouse than my brother on a Jap bike”
BMW E39 Mtech
Derbi GPR Hebo Edition [Solgt]
BMW E39 Mtech
Derbi GPR Hebo Edition [Solgt]
- karlsen.90
- Rossi
- Sted: DRØBAK
- Kontakt:
- fullpower_rider
- Silver
- MC: Aprilia rs 125 2002 solgt :(
- Sted: Nor-Trøndelag/Namsos
- Kontakt:
Sist redigert av fullpower_rider den 21 okt 2007, 22:32, redigert 1 gang totalt.
x Aprilia rs 125 Den var værst!
- HyPaH
- Støttespiller
- MC: Aprilia RS 125 '07
- Sted: Hurdal
- Kontakt:
Hahaha, eid..
Jeg og en kompis bestemte oss for å ta golfen til søstern, også skulle jeg på do også skulle kompisen min kjøre.. Når jeg kom ut igjen så sto kompisen min der og gliste også sa han: "Jeg har kjørt av jeg!" Da sto golfen godt planta i grøfta..
- Seat Leon4 1,8T x - Kawasaki KX250
x - BMW 320 E36 x - Crosskart YZ250
x - BMW E34 525 x - Aprilia RS 125 '07
x - BMW E28 518 x - Honda MT5
"Burn rubber, not your soul"
x - BMW 320 E36 x - Crosskart YZ250
x - BMW E34 525 x - Aprilia RS 125 '07
x - BMW E28 518 x - Honda MT5
"Burn rubber, not your soul"
Re: Kompis av meg krasjet bilen til mora
det sureste er jo faktisk at han betaler ned en LYKTESTOLPE 

- 1994 Nissan 200sx s14.a
- 1981 Mercedes Benz 500se(c)
- 2007 aprilia rs125 Spains
- 2001 aprilia rs125 Nero Diablo
- 1981 Mercedes Benz 500se(c)
- 2007 aprilia rs125 Spains
- 2001 aprilia rs125 Nero Diablo
har også vært ute og kjørt med stemors golf, neida hu har en new beetle wolfenburg edition elns. faktisk greit sprek.
jeg og en kammerat skulle ut og møte noen litt uten for byen engang, også kommer vi litt for fort i en sving(sikkert rundt 120) svingen var ikke så alt for brå men jeg fikk sleng på ræva.
så jeg styra andre veien for og får og få grep igjen, litt for hardt og den kom ut på andre sia. så etter siste gang jeg prøvde og ratte den opp sklei vi ut i en hage, og landa i en hekk
hadde vi kjørt ut 1-2 meter tidligere haadde truffet et jorde med store steiner på
eneste var litt grønske på den ene siden, og har også vært og kjært mange andre ganger uten de har merka noe som helst
jeg og en kammerat skulle ut og møte noen litt uten for byen engang, også kommer vi litt for fort i en sving(sikkert rundt 120) svingen var ikke så alt for brå men jeg fikk sleng på ræva.
så jeg styra andre veien for og får og få grep igjen, litt for hardt og den kom ut på andre sia. så etter siste gang jeg prøvde og ratte den opp sklei vi ut i en hage, og landa i en hekk
hadde vi kjørt ut 1-2 meter tidligere haadde truffet et jorde med store steiner på
eneste var litt grønske på den ene siden, og har også vært og kjært mange andre ganger uten de har merka noe som helst
FP Aprilia RS 125 05 mod (Sort)
Viser seg at en på jobben klarte å ripe opp bilen til moren ved å "kjile" borti autovernet. I redsel for å få kjeft, tok han like så godt bilen med til et annet sted hvor han taka med bilen, i den mening at mora ville være glad for at alt gikk bra med han, isteden for å bli sur for ripene. Tips kom senere inn og politiet dro til en kammerat av vedkommende hvor han oppholdt seg. Politiet alko-tester vedkommende, men finner ikke no. Men de kjenner en artig lukt som viser seg å være hasj.
Aprilia RS 125 07
Aprilia-The choice of the champions
- Benjamin77
- Wannabe admin
- Sted: Revetal
- Kontakt:
jeg tok med Punton en tur i grøfta/fjellet for litt siden jeg
gikk ganske greit da, fangern og litt blinklys og sånt som blei ødlagt bare
men en kammerat var på døgnet (Tønsbergs rånemøtested) og rygga rett i sia på en BMW 5 serie.. og når han traff fik han ikke bilen/Sierran ut av revers og rygga på enda mer. dytta in høyre for og bakdør
mens folk satt inni BMWn seffølgelig 
men en kammerat var på døgnet (Tønsbergs rånemøtested) og rygga rett i sia på en BMW 5 serie.. og når han traff fik han ikke bilen/Sierran ut av revers og rygga på enda mer. dytta in høyre for og bakdør
05 Aprilia RS150 ¨gone edition¨
Honda CBR1000RR HRP
Husqvarna TC450
95 Nissan 200SX S14
96 BMW 523i e39
We don`t ride fast, we just fly low!
Honda CBR1000RR HRP
Husqvarna TC450
95 Nissan 200SX S14
96 BMW 523i e39
We don`t ride fast, we just fly low!
Ja noen må tydelig vis det og' 
Aprilia RS 125 07
Har kjørt en del ulovlig. Bare å passe på at man ikke møter på bekjente, kontroller og ikke herjer der noen kan se deg. Ikke lurt å kjøre langt med bil der bare første gir fungerer
Har også blitt stoppet av politi sammen med en bekjent som ikke hadde lappen. Fikk bare beskjed om å sette fra seg sykkelen
Har også blitt stoppet av politi sammen med en bekjent som ikke hadde lappen. Fikk bare beskjed om å sette fra seg sykkelen