Jeg har forstått det slik at det har noe med tenningen å gjøre, men nedenfor blinklys-knapp/horn har jeg en liten "knapp" som sannsynligvis er satt på av forrige eier. Hvilken funksjon har denne knappen? Jeg har prøvd å trykke på den, men det skjer tilsynelatende ingenting.
Takk for svar;)
Mvh
Kristoffer
Leonelli, hva er det?
Re: Leonelli, hva er det?
Velkommen til forumet skal du være. 
Snakker du Rs 125 her eller? I så tilfelle er det knappen som styrer ting og tang på displayet ditt. Med denne kan du ta rundetider osv...
Snakker du Rs 125 her eller? I så tilfelle er det knappen som styrer ting og tang på displayet ditt. Med denne kan du ta rundetider osv...
Tidligere admin/moderator
Velkommen til forumet..
Jeg forstod att du mente samme som alecken trodde! så her er trolig den kanppen du mener:

Haha du hadde ikke bilde
Jeg forstod att du mente samme som alecken trodde! så her er trolig den kanppen du mener:

Haha du hadde ikke bilde
=)
Ah. Ja bildet stemmer.
Nå kan jeg endelig ta den eksakte tiden jeg bruker til skolen.
Så kjekt xD
Nå kan jeg endelig ta den eksakte tiden jeg bruker til skolen.
Så kjekt xD
-
Lartreig
Kult med sånn knapp, men er det noen her som bruker den bortsett fra de første gangene egentlig? 
-
Lartreig
Det er sant. Brukte den i starten da jeg kjørte, men den siste sesongen brukte jeg den vel 1-2 ganger kanskje 
- Aleksander
- Fersk Racer
- Sted: Florø
leonelli produserer masse rart som tenning, brytere, horn, effektanlegg og sikkert mere.
Rieju RR castrol 0.075L 03mod
Ford fiesta 1,3L 94mod (Selges)
Ford fiesta 1,3L 94mod (Selges)