Dette er et arkivert øyeblikksbilde av apriliaforum.no, slik forumet så ut da det ble lagt ned. Det er skrivebeskyttet — innlogging, søk og nye innlegg virker ikke.
Hei Var å kjøpte meg en ny rs125 spains 07 mod(overligger) til 50 tusen her om dagen! Så det jeg lurte på var: Var dette et bra eller dårlig kjøp i forhold til om jeg skulle kjøpt 08 mod for 56 tusen? Altså om det var lønnsomt å gjøre dette når man tenker på brukt verdi av sykkelen?
Syns det er et godt kjøp jeg. Er vel som å se på en 2004 og 2005 på nettet i dag, dersom du selger om to år. En 2004 modell kan du fint få 35000for, og 42000 for 05-en f eks.
Bra/dårlig kjøp.. Altså, har du kjøpt, har du kjøpt. Ikke noe å få gjort med det Nydelig sykkel har du fått deg, så ikke kom å si det var ett dårlig kjøp
Om du skulle angre, kan du jo bare lakkere felgene grå/selge de blå felgene (noe jeg aldri ville ha gjort) og kjøpe deg klistremerker med "1" tall på i stede for "48"
Jeg kjøpte også nettopp Rs 07 til 50 000:D Men det er Black da.. Trur det er smartere enn å kjøpe 2008 for 6000 mer når det ikke er noe forskjell nesten..
Kjøp en 07-modell. Dette er utvilsomt det beste siden man fortsatt har 5 års reklamasjonsrett hvis noe skulle gå galt (de 5 årene løper fra den datoen du kjøper sykkelen), litt av pristapet er allerede tatt av forhandleren, og den er teknisk identisk med 08-modellen. Man må ha VELDIG lyst på de grå felgene for å kjøpe -08 om man har valget...