Er ett halvt år siden jeg gikk til innkjøp av en 01 mod Rs 125 som jeg måtte punge ut 30 store for den..
Hadde leita ei god stønn på autodb etter en litt spesiell Rs og til slutt så kom jeg over den her..
Det som fanga blikket mitt var lakken.. Blå metalic..
Så jeg kontakta selger'n og helja etter så bar det i vei med bil å henger på vei til Begna....
Tok litt over halv anna time å kjøre ditt, men det var verdt det... Det eneste som var gæli med den var slitt bakdekk og ødelagt speedo drev..
Valget var ikke vanskelig.. Så jeg bladde opp de 30 lappene jeg hadde i lomma og skriev under på salgs kontrakta og fikk sykkelen opp på hegner'n..
Med sykkelen på henger'n spant vi av gårde til en campingplass der søster'n og kjærsten har campingvogn
Så da måtte vi så klart feire over det ny innkjøpte glise mitt da... Hehe...
Det som var gjort med den da jeg kjøpte den var at det satt på effekt anlegg, CDI sperra var tatt, lakkert i blå metalic og sjøl lagd skiltoppheng....
Etter at jeg hadde hatt sykkelen så klarte jeg så klart å velve i liten fart (ca. 10 km) Ripa opp hele høyre sida.
Ikke nok med det, men ca en uke etter det så tok jeg venstre sida og det i litt større fart (ca. 50-60km)
Så fa var det å skaffe nye deler og begynne å pusse ned..
Har planer om å sette på polini 154 big bore kit, rave 2, neon lys, rim tape og jolly moto corsa...

Første velt:

Har dessvere ikke bilder etter andre velt, men jeg sprakk front kåpa, knakk hovedfeste til side kåpa og reiv av speilet..
Fikk en fin liten pakke fra mc deler i dag...
Eller man kan ikke akkurat kalle det for pakke, men jeg fikk i hvertfall det jeg hadde bestilt..

20 januar..
Ja.. I går fikk jeg montert no nytt stæsj på doningen da...
Satte på green filter, rave 1 og alarm...

Glemte desvere å ta bilder under monteringa av rave1 og alarmen..
Liten burnout etter at vi fikk montert det vi skulle montere
Det som gjenstår å få på nå er speedodrev også må jeg få kjøpt speilfeste og få lakkert den...
Kaster opp litt diverse bilder av kåpedeler som straks sendes til lakkering

Ett lite bilde som sikkert vil glede mange av dere...

Neste update kommer når jeg får lakka den og satt på alt av dill og dall
I dag fikk jeg fiksa angel eyes på sykkelen, men få ikke montert lykta før om ei stønn siden jeg sendte alle kåpedelene, untatt tanken, bakskjermen og forskjermen til lakkering rett før ferien..
Noen bilder av lykta sånn som den er nå..

Update 17. april
Jaja... I dag fikk jeg igjen alle dela mine fra lakkering.. Er ca. samme farge som før bare litt mørkere...
Slapp ganske billig unna når det gjaldt lakkeringa, måtte punge ut bare 2.500 spenn
Personlig liker jeg den blå fargen som er nå bedre enn den gamle :mrgreen:
Så til helja blir det å ta siste finish på sykkelen, så er den så god som nye igjen

UPDATE 20. april
I går fikk jeg montert alle kåpe delen, montert no neon lys og skifta diverse oljer..
Tok ikke noen bilder av neon lysa og det siden det var for lyst ute til at dem hadde syns...
Dessverre er det få bilder siden jeg glemte helt av å ta bilder også hadde jeg ikke no kamera så jeg måtte bruke telefonen..

Litt stilig bilde egentlig... Litt sånn smoking gun aktig
Hadde en liiiiiien photoshoot med rs'n i dag
ENJOY! :mrgreen:

Har satt på rim tape og lfått lagt om bakdekket
Hva syns dere??
Fikk en litt morsom ting av søstra mi som jeg stripsa fast under hekken på sykkelen..
Morsom liten sak, eller hva??
Ja, det er ei stønn sia jeg har skrivi så mye her nå, men det har nå skjedd litt med sykkelen siden siste update..
Har blandt anna satt på polini sylinder også små pusla litt med diverse andre ting..
Planene framover nå er å skaffe svarte kåpe skruer, ny clutch wire(kjøper gjerne hvis noen av dere har) også skal jeg sette på klistremerke på vindskjermen langs kanten på begge sider som det skal stå: The Smurf...
Motor'n som er møkkete og jæ..vlig
Begynner å bli ei stønn sia jeg la ut no nytt her..
Jeg har stryki på oppkjøringa en gang, så har fått ny den 20 juli..

Ang. sykkelen så har det skjedd litt, jeg fjerna olje tanken og da blei det jo en stor åpning der, så jeg lagde til en liten "boks" i plexi glass
også har jeg satt på noen stickers her og der, sikkert mange som venter på løvene, men har dessverre ikke fått satt på dem
Også har jeg lakkert tanklokket
Enjoy the pictures
Tanklokket

Boksen i plexi glass, blei ganske fornøyd
Hva syns dere?? 
Måtte bare prøve å sette ett merke der.. Syns dere det passa??
Jaja, i går skjedde det da.. Hadde støttevelt så nå må jeg lakke opp ett par deler..
Det blei ikke så alt for store skadene, men det er nok til å irritere seg over..
Men en god ting er at jeg har fått på løven på den ene sia
Sykkelen er sykt møkkete, så det som ser ut som riper midt på sidekåpa er bare møkk..

Velt

På tide med en liten update her føler jeg..

Som de fleste sikkert har fått med seg så har jeg klart å kjøre av igjen
Så nå blir det å pusse opp sykkelen i løpet av vinter'n..
Også en annen liten nyhet er at jeg har kjøpt meg vinterkjøretøy. HONDA MT5
Men nok preik, få se bilder er sikker noe dere tenker nå, så her kommer dem

Så over til leketøyet mitt

Fargen jeg skal lakke den i

Fikk med noen deler og da..
Da var MT'n ferdig rullemalt!
Enjoy!

Jaja, begynner å bli en stund siden jeg kom med noen update på denne fronten.. Har egentlig ikke skjedd så mye i det siste heller..
Har bare kjørt og venta på vinterlagring en stund nå, så i dag bestemte jeg meg for å begynne å pusse den opp for andre gang..
Har tatt av alle kåpedeler som har stått på siden avkjørselen min, pluss at jeg tok av hekkramma..
Så over til bilde fronten

Videre utover skal jeg gå over ramme og svingarm med autosol (eller hva det nå heter igjen), polere felger, ta ut motor'n og vaske ned den også blir det å pusse ned de fleste kåpe delene og lakke dem på nytt.. Planen er at sykkelen skal være 110% strøken til første mai
Mt'n fikk prøve seg som postbud i regnværet gitt

Og innholdet var en frontlykt og en baklykt!

Jaja, er ei stønn sia jeg har sagt så mye her såer vel på tide med ett par nye bilder
Har ikke akkurat gjort så altfor mye i det siste, men har nå gjort litt
Har fått tatt ut motor'n og begynte å vaske ned den litt, er også straks ferdig med å pusse ned kåpene mine.
Så da blir det lakkering på nyåret
Sånn står'n nå

De kåpe delene som er pussa ned.

Motor'n etter en grov vask! Som virkelig trengtes , er ikke helt ferdig ennå da men...

Fant ut en litt morsom ting når jeg vaska motor'n.. Viste ikke i det hele tatt at det stod på motor'n

En liten god sak til ramma mi

Hvil i fred gamle kåpe

Så hva syns dere om den lille framgangen min??

Var bortom posten i dag, for å hente en liten pakke jeg fikk fra mpower36
Takk for en god handel!!
Det som var i pakka var 34mm gasser
men over til godsakene!!

På tide med en liten update her nå syns jeg
Har ikke gjort så altfor mye den siste tia pga kulde og garasje uten varme..
Men i går var det bare -3 grader så da så jeg mitt snitt til å gå ut å gjøre litt på jenta mi
Her er i hvertfall ett bilde av hva som blei gjort...

Fikk tatt av begge jula, tatt ut bremseklossene og bytta gasser(34 mm
Så nå får jeg bare spare opp litt penger og pusse ferdig kåpene så jeg får lakkert den..
Fikk også en liten pakke fra Hong Kong i forige uke

Så klart var den vært 15 dollar, eller trur det kanskje var 40

Og her er hva som skjulte seg i pakka
Har også sitti tenkt en del på åssen klistremerker jeg skal på den og har kommi fram til å kanskje ha det sånn

Hva syns dere?? Skal jeg gå for det??
See 'ya!
Som jeg lovte så har jeg gått amok med kameraet!
So! HEEEEERE YOU GOOOO!
Begynt med autosol

Ferdig sparkla og pussa kåper

Front som venter på å bli pussa ned

Div. deler til mt og rs

Grommeste radio'n som fins

Some art made by Håkon himself!

Nye tanklokket ferdig montert

Ja, etter å ha skrudd i 2 og en halv time i kveld så fyra Rs'n
Jeg og en kompis satte inn motor'n og den fyra på første trykket bare vi fikk skikkelig kontakt på starteren
En liten smakebit på åssen sykkelen er nå