Si, hva du vil... Ryke og reise det er jo et fenomen du er ganske kjent med, hva anngår din egen motor^^
1
2
3
4
5?
Eller bare 4?
Norgesrekorden i skjæring (u17, med skiltsykkel)... Joda, du har kanskje lært noe av det om ikke mye? Men fakta er at du er et menneske og ingen fullblods mekaniker uansett åssen du vrir og vender på det?
En av dem var vel veiva som var blitt slapp eller noe? Det var noe du da ikke plukka opp som enhver faglært burde tatt relativt greit... Hva ble utkommet av feilen? Jo, skjærings...
Veit du kommer til å slå hardt tilbake på det innlegget der men vi kan begge være enige om at det er mye sannhet i det!
Det er ikke prat om bedre verktøy... det er prat om essensiellt verktøy som de da ikke har. Og manglende kompetanse, sikkert drit flinke på 90% av greiene... eller mer? Men fortsatt noe de ikke kan som kan lage kødd og hele greia er vel svart antar jeg* Blir ikke noe bedre med garantier og sånt da.
Prater du om leser ei bok og tror du har snøring?
Født og oppvokst med finmekanikk gutten min

Riktignok modellbiler/fly osv Men ta det fra du er 10år og oppover så får du med deg litt utenom det vanlige, men fortsatt så vil jeg ikke gå på motoren min alene... Dumt å ta seg vann over hodet in my opinion. Kan jo alltids få et godt resultat om ikke bedre, men kan slå tilbake motsatt vei og!
RS250 96` Chesterfield 280cc, VHM gulltopper, carbon hugger, Gilles rearsets, CRG bremsehendel og goodridge stålomspunne liner