Er litt skeptisk til det, da det faktisk ikke er glatt, slik som andre stempel. Men det er rillete på en måte, akkurat som på baksia av førerkortet ditt, der det står en N, og visst du vender litt på det, så står fødselsnr ditt der. (kommer samme lyd om du tar en negl frem og tilbake og lager slik "morsom" lyd) Merkelig ? Eller er dette bare noe slitegreier som gjør at stempelet sliter seg lettere/bedre til syllinderen ?
Cobra racing stempel fra mc-deler
Cobra racing stempel fra mc-deler
Noen som har efraring med dette stempelet?
Er litt skeptisk til det, da det faktisk ikke er glatt, slik som andre stempel. Men det er rillete på en måte, akkurat som på baksia av førerkortet ditt, der det står en N, og visst du vender litt på det, så står fødselsnr ditt der. (kommer samme lyd om du tar en negl frem og tilbake og lager slik "morsom" lyd) Merkelig ? Eller er dette bare noe slitegreier som gjør at stempelet sliter seg lettere/bedre til syllinderen ?
-Jolly moto anlegg all the way, Dell'orto 37mm, Boyesen reeds, Pipercross powerfilter, elventil, 16-40 dreving
Kjører også et monster av en
Re: Cobra racing stempel fra mc-deler
ingen asså..?
-Jolly moto anlegg all the way, Dell'orto 37mm, Boyesen reeds, Pipercross powerfilter, elventil, 16-40 dreving
Såvidt meg bekjent er de fleste stempler "rillete", hvertfall hos mitaka. Har vel noe med at det skal tette bedre osv.. orker ikke å slå det opp akuratt nå. 
Tidligere admin/moderator
Fant ut at jeg tror det er et mitaka stempel... Da det ligner som F.. på dette 

Behøver ikke å være mitaka selv om det ligner
BMW e36 cab 1998
VW Polo 1994
BMW 520
Mercedes 230TE
Aprilia RS 125 RSF
[X] Jeep Cherokee
[X] Mercedes c180
[X] VW Golf 1994
[X] BMW E21 323 cab 1978
[X] BMW 318is coupe
[X] Mercedes 230TE
[X] VW Corrado G60 x4
[X] Yamaha DTR 50 x2
[X] Sachs Madass 150
[X] Aprilia RS 125 x3
VW Polo 1994
BMW 520
Mercedes 230TE
Aprilia RS 125 RSF
[X] Jeep Cherokee
[X] Mercedes c180
[X] VW Golf 1994
[X] BMW E21 323 cab 1978
[X] BMW 318is coupe
[X] Mercedes 230TE
[X] VW Corrado G60 x4
[X] Yamaha DTR 50 x2
[X] Sachs Madass 150
[X] Aprilia RS 125 x3
Det gråe belegget på stemplet forsvinner etter en stund og stemplet blir galtt og fint. Jeg har sett på Mitaka og Vertex stempel nytt og gammelt 
Jolly Moto
RAVE 1
Dellorto VHSB34
BR10EG
Dyse: 145
aprilia rs 125 2002
RAVE 1
Dellorto VHSB34
BR10EG
Dyse: 145
aprilia rs 125 2002