Dette er et arkivert øyeblikksbilde av apriliaforum.no, slik forumet så ut da det ble lagt ned. Det er skrivebeskyttet — innlogging, søk og nye innlegg virker ikke.
Tomgangsskruen er den største, svarte skruen på forgassern som sitter på høyre side. Rett ved siden av den er det enda en skrue som jeg regner meg er luftskruen. Olja vet jeg dessverre ikke
Jeg har ikke tomgangsskru og luftskru på høyre side av forgasseren , kan hende på venstre side der har jeg ikke sett Men hvis du ikke har 07 modell så er det helt korrekt det SkaaruD sier regner jeg med
Jeg har en svart skrue som kommer ut på sida av lett'n ut fra kåpa, lurer på om det er lufteskrua som er tatt fra sånn at den er lett å skru på.. Noen som veit?
Du suger seriøst til å skrive for hånd på paint xD haha Forsto det etter en stund med tyding. Men da er det tomgangsskrue vi med 06-> har da som stikker ut på sia Lettvint
Thanks anyways
Sist redigert av Øystein G den 05 mar 2008, 23:52, redigert 1 gang totalt.
Hehe Du stiller først lufteskruen ca. 1 og 1/4 omd ut, så stiller du tomgangskruen akkuratt sånn du vil den skal gå. (Ut er ned i turtall og inn er opp i turtall)