Dette er et arkivert øyeblikksbilde av apriliaforum.no, slik forumet så ut da det ble lagt ned. Det er skrivebeskyttet — innlogging, søk og nye innlegg virker ikke.
Dette fant jeg ut etter å ha tatt av sete, nettop kjøpt ny som noen har sett kanskje... Skjekket litt på påls side men fant ikke akkurat det jeg ville ha, altså korken som sitter på oljetanken min er ikke der... Håper noen har noen gode råd om hvor jeg kan finne det jeg har ikke peiling atm ...
Takker
Sist redigert av Alkathar den 27 mar 2008, 18:40, redigert 1 gang totalt.
Ja , ett godt kjøp , var en fin RS Men kanskje litt stiv pris visst det er "alvorlige" lakkskader. Men ellers er den sikkert i god stand, er jo bare 4 år gammel da
Ble litt usikker nå.. Vel til å ha kjørt 17tusen på 4år er vel ikke dårlig? dessuten er sykkelen den første poggiali sykkel som ble registrert i Norge! ikke at det har noe å si med at den har gått 17 tusen men alikvel er det litt kult
Som sagt så er alt på topp, ingen deler trengs å skiftes og alt fungerer fint, så jeg slo til med en gang jeg btw, han la ut sykkelen på tirsdag kveld og på 1 halvtime så var det 5 stk som ringte... And im the winner!