Kan jo forvåvidt presentere sykkelen min også. Er ikke noe storprosjekt på gang, men noen små forandringer skal gjøres.
jeg kjøpte denne sykkelen sommeren 2007. Var bli og fornøyd med det. Sykkelen var registrert som mellomklasse av forrige eier og siden den var det ringte jeg å snakka med biltilsynet før jeg kjøpte den, å spurte om hva som måtte gjøres for å få den registrert som lett-mc. Jo, det var ganske enkelt et papir fra importøren over orginaldeler og et papir fra et verksted om at den faktisk var 15hk/11kW. Jeg tok kontakt med selger om han hadde de arkene, å det hadde han så da var det jo ingen problemer. Jeg gikk imot "reglene" å kjøpte sykkelen usett siden jeg bor litt utenfor trondheim og selger bor i sandnes. Dagene gikk i slowmotion og jeg ventet å ventet, å så kom sykkelen endelig. Tok riknignokk tre dager, men det føltes som en evighet.
Jeg er litt usikker på hva som skal gjøres med den, men noe skal gjøres.
Ønsket
Bestilt
Mottatt/montert
Ny tank
tankpad
rimtape
angeleyes
nye blinkers
Nytt drevsett
Ny kjede
Greenstuff bremseklosser
Dekk type Michelin Pilot Power
Speedowire
Div skruver
Finne en måte å skjule riper å skavanker på. Skal høre med det lokale verkstedet om de kan blande farger som er så lik så mulig, så jeg kan lakkere stripene selv. Blir ikke 100% bra, men bedre å ha riper i en anne svartfarge enn hvite riper mener jeg.
Bilder:

Noen fler bilder fra demontering av bakenden.
Gleder meg til den er vaska å ha fått polert ramma, og svingarma pluss montert div annet snacks!

Ny Tankpad mottatt!

Tankpaden:
Som skrevet tidligere, den ser helt idiotisk plassert ut på bildene, men ser "normal" ut i virkeligheten. :wink:

Da var angeleyes i boks!!
Synes egentlig det ble litt for blått å regner egentlig med å bli stoppa ganske snart siden det ikke er lov til å ha blåe lys.. Men men..
Sorry for dårlig bilde, men er tatt med telefon. Kan skaffe fler bilder når jeg får lånt meg et kamera..

Ble ikke noen overhalling på meg, men tok av toppen for å se litt hvordan det sto til der nede, og det så bra ut!
Fikk ut den fastbrennte ventilen, og satte inn den andre orginale ventilen jeg har. Bytta dyse også. Fikk ikke montert helt ferdig da jeg drar bort på jobb ei uke, men blir vel oppstart til neste helg!

Et nytt bilde bare, og den er skitten til og med!

Skal få lånt meg et stativ en dag, så da blir det vel skikkelige bilder.

Da var dekkene plukket av og blir levert til omlegging i kveld. De blir mest sannsynlig lagt om i morra, så da blir det kjøring igjen..

Fått på dekkene i dag. Herregud hvor godt den sitter på veien! Ble plutselig ti ganger så gøy å kjøre!