Slark i framhjul
Slark i framhjul
har montert nytt speedometer drev og når jeg skulle montere felgen igjen ble det et sinsykt slakke! Skal det være en spacer mellom speedodrevet og gaffelbeinet? Har spacer på andre siden hvertfall. Skjønner ikke bæra 
Sist redigert av Christian den 04 apr 2008, 23:49, redigert 1 gang totalt.
Begrunnelse: Endret emnetittel
Begrunnelse: Endret emnetittel
RS'n selges! ta kontakt=)
- Christian
- Gold
- MC: 2004 Aprilia RS125
- Sted: Florø
- Kontakt:
Re: framhjul
Skal ikke være noe mellom felg/speedodrev og mellom speedo/gaffelben.
2004 Aprilia RS 125 Free Power
Re: framhjul
Når du sitter på sykkelen og ser ned på felgen skal det være en spacer på høyresiden, og på venstresiden fungerer speedodrevet som en spacer.
Hvis du har slark i den måte at du kan vrikke det frem og tilbake sidelengs, så er det dessverre hjullagrene dine som er gåent
Koster deg mellom 250 og 400kr å få de byttet hos merkeverksted.
Hvis du har slark i den måte at du kan vrikke det frem og tilbake sidelengs, så er det dessverre hjullagrene dine som er gåent
Koster deg mellom 250 og 400kr å få de byttet hos merkeverksted.
Jolly Moto
RAVE 1
Dellorto VHSB34
BR10EG
Dyse: 145
aprilia rs 125 2002
RAVE 1
Dellorto VHSB34
BR10EG
aprilia rs 125 2002
Re: Slark i framhjul
lagrene var da helt fine når jeg tok felgen av
Slarke er sideveies sett fra når sitter på sykkelen. Skal sjekke om det er slarke fram og tilbake for da er det ikke noe tvil....Men saken er at det er såpass mye at jeg tror ikke at det er det. Kan spacern stå feil veil eller noe? Skal å skru i morgen så har dere noe forslag til hva som kan prøves eller sjekkes for å finne ut hva som er feil eller evt at lagrene plutselig er gåene? 
Lagrene var gåent, bare det på ene siden faktisk! Men uansett så hadde tilfeldigvis en kompis liggende nye lager hjemme i rett dimensjon som jeg fikk kjøpt av han
Glad jeg ikke led samme skjebne som sigbjørn desverre gjorde 
Byttet du selv, eller fikk du et verksted til å gjøre det?
Jolly Moto
RAVE 1
Dellorto VHSB34
BR10EG
aprilia rs 125 2002
RAVE 1
Dellorto VHSB34
BR10EG
aprilia rs 125 2002
Fikk en kopis til å gjøre det for meg, han er født og oppvokst med motor da farn er mekaniker. kjørte sykkelen i dag å den gikk som en drøm