Kjøleanlegg
-
Lartreig
Kjøleanlegg
I går da jeg kjørte en tur ble plutselig motoren 89 grader og det begynte å "plystre" fra sykkelen og da jeg stoppet så jeg at det lakk kjølevæske. Noen som vet hva det kan være? 

Re: Kjøleanlegg
Defekt pakning på sylinderen? Fikk samme problemet selv engang... Da var det bunnpakninga som tok kvelden.
Tidligere admin/moderator
-
Lartreig
Fylte beholderen for kjølevæske seg også opp da det skjedde med deg? For på min så rant det over da jeg åpna den, og da var motoren kald..
Nei, det var rart. Jeg parkerte og prøvde å fylle. Da oppdaget jeg at det rant rett gjennom.
-
Lartreig
Har tenkt til å bytte stempel snart og da må jeg vel ta av alle slangene og sånt uansett? Da håper jeg å finne ut av problemet. Kom det sånn "plystre" lyd på din?
Ja det stemmer nok det. Nei, min begynte å ruse seg opp av seg selv... skummelt.
Min nådde 100 grader den.. hehe 
-
Lartreig
Er så irriterende når jeg ikke vet hva det er
For prøvde å starte den å se hva som kunne være galt, men da kom det ikke noe kjølevæske 

Det lekker en plass, en pakning eller o-ring som er gåen.
Når du sprutet ut beholderen når du åpnet den er det fordi det kommer trykk i systemet når det lekker.
Når du sprutet ut beholderen når du åpnet den er det fordi det kommer trykk i systemet når det lekker.
Suzuki GSXR 1000 2010
Audi A4 1.8 TQ
Yamaha DT50R
X: Aprilia Rs 125 '00
Audi A4 1.8 TQ
Yamaha DT50R
X: Aprilia Rs 125 '00