Modell : 99
Antall eiere: Jeg er Nr 3.
Motor : original uten CDI-sperre, 14/40 dreving
Toppfart : 125 på flata, 130 i en god nedoverbakke(11000Rpm)
Dekkdim : 150/70-17 og 110/70-70 tror jeg?
Ellers ganske original, men fortsatt et leketøy som både blir lagt merke til og gir mye moro! Angrer ikke et sekund på kjøpet
En kort historie :
I starten av Mai 2006 gikk jeg til innkjøp av en fantastisk sykkel, det var en aprilia. En 99 modell som hadde gått ca 19700 for å være nøyaktig.
Rett etter handelen var det på tide å kjøre sykkelen hjem igjen, noe som viste seg å bli en tragisk tur. Etter omtrent 10minutters kjøring(En herlig følelse) stoppet sykkelen, fikk startet den på bakkestart, men stoppet igjen. Noe var galt. Jeg ringte til "eieren", og han kom på flekken, og startet opp sykkelen igjen. Hans første ord var "her er noe galt". Siden verken han eller jeg var mekanikere for å si det sånn, bar det på reparasjon, og sykkelen vart fikset. Feilen var at veivlageret var ødelagt. Rep kom på ca 4000, og dette betalte han
Men tilbake til saken, Sykkelen min ble kjørt ca 8000 i fjor sommer, og jeg har ikke angret et sekund på kjøpet! Her Ser du hvordan sykkelen så ut i 2006 sesongen
Sykkelen fra front:
Måtte bare legge inn dette bildet og da jeg synes det rett og slett er litt heftig
Dessverre var jeg så uheldig sommeren 2006 å klare å tryne, på grusen, og kåpene så mildt sagt ikke ut! Men etter Endel pussing og litt lakkering, vart resultatet sånn(mangler fortsatt litt lakk):
Det viser faktisk ikke så sykt før du kommer litt innpå, men du legger merke til det for å si det sånn
Da var det blitt sommeren 2007, og sykkelen trengte en liten "oppshining" , var begynt å bli litt lei av looken, så jeg bestilte litt rimtape og et svart førersete. Etter dette kom på, syns jeg sykkelen fikk en mye fetere look , litt mer "fresh" på en måte
Ble fornøyd!
My ride summer of 2007
Beklager dårlig kvalitet på bildene, men er tatt med mobil!
Fremtidige planer :
Muuuligens effektanlegg ved bra tilbud
Sota vindskjerm hadde gjort seg.
Tankpad, får se hva vi finner
Kjør Hardt, Kjør stil, Kjør RS uten tvil!

Mitsubishi Eclipse GS '97