Det hele startet i fjord høst, da jeg og en kompis skulle være de kule og ta lett sykkel lappen, og ha lett sykkel
Begge så på Aprilia, og begge var like ivrige etter å kjøpe og ta lappen :P
Så jeg var på utkikk etter sykkel, og jeg fant masse bra (Selvfølgelig fant jeg masse bra, jeg så på Aprilia!
).Men det var en som skilte seg ut, men den ble det ikke noe av, dessverre
I mellom tiden fant kompisen min seg en Honda NSR ("Kommer til og gruse deg, min går i 150 Orginalt!" :^o "), så jeg kunne jo ikke bare la han få vilja si XD
Så da fant jeg frem denne karen

Hehe, så jauda, sånn ser jeg ut i kjøre dressen min :mrgreen:
Og som noen av dere sikkert vet allerede, så kjøpte jeg en 2003 Modell SBK Aprilia RS i dag (15 april, 2008)
Det som sitter på av den er et Gianelli effektanlegg, CDI sperra er tatt, og plumbene er også tatt
Det er også satt på tankpad og carbon blinklys
Sykkelen min til dags dato ser da sånn ut

Fremtidige planer er vel ikke så stort, kanskje ta av klistremerkene, og få sykkelen helt svart, få på noe rimtape, har veldig lyst på en matt svart sykkel :wink:
Men, nå er jeg raka fant, så det må nok vente :^o
Mer kommer nok etterhvert
Noe dere mangler så si ifra :roll:
Takk for meg for denne gang
:mrgreen:Hallo!
På tide og tørke støvet av denne tråden kanskje, siden det har skjedd noe siden jeg fikk sykkelen :P
Som noen av dere kanskje vet, har sykkelen vært en evighet på verkstedet, i ca. 2 mnd. grunnet konkursen til importøren og amatørmessig jobbing av sykkelen (min oppfatning) :evil: , og jeg klarte endelig og stå på oppkjøring :P
Sykkelen er lik som på bildene ENDA, men jeg vurderer sterkt og lakkere den, men er i tvil om hvilken farge

Har litt lyst på Ducati rød, men vet ikke om det kler sykklen (feed back please
) så er fortsatt uvist.Har lest igjennom litt her nå, og det var vist en liten diskusjon om effekt, trim osv. har veldig lyst på RAVE1, noe en bekjent anbefalte på det sterkeste!
Takk for meg for denne gang

Da var det over til bedre tider
Til tross for kræsjen min for nøyaktig en uke siden, bestemte pappa og jeg oss for og slå til og kjøpe Honda Horneten til Magnus.
Kommer ALDRI til og angre på det!
Takk for en kjempe fin handel Magnus!

Ja.. da var det min tur til og skrive om det jeg trodde aldri skulle skje med meg.
I dag var ble det kræsj.
Jeg kjører på, for de som er kjent i Drammen, veien under motorvei broa på strømsø siden, og der er det et kryss.
Jeg kommer kjørenes i 60 Km/t og ser en stor blå kasse bil står og ser om det er klart.
Jeg ligger i venstre fil, og tenker at bilen kanskje kjører ut, så jeg slår av litt på gassen.
Så kjører bilen ut, MEN istede for og legge seg ut i høyre felt, så kjører bilen rett inn i venstre felt, der jeg kjører..
Jeg bremser av alle krefter, var vel kanksje 30-40 meter bak bilen da den kom inn i kjøre feltet mitt, så fremhjulet mitt låser seg og sykkelen sklir unna.
Idet jeg skjønner at jeg tryner så går det 3 tanker igjennom huet mitt, 1: "søren! sykkelen min!?", 2: "Begynn og rull!" (Kjørte i joggebukse og vinter jakke, JA jeg vet det var dumt) og 3: "Faens møkka sjåfør.."
Så jeg ruller og sklir bortover veien.
Når jeg stopper, så setter jeg meg opp, og ser meg rundt.
Ser masse ungdommer, siden dette er rett ved siden av Skateparken under brua, masse biler som stopper og hører mange tute, så ser jeg sykkelen min.
Helt kørka.
Håper den blir vraka og at jeg får penger til en ny aprilia
Den er ihvertfall ukjørbar nå, gir spaken er knekt tvert av, begge håndtakene er løse og bøyd inn, lykta har fått seg en real smell, og MAASSE riper og dritt på kåpene, hele venstre siden er løs.
Er fortsatt ganske shaky, skjedde vel rundt 20.00 tiden eller noe.. :S
Her er bildene av skadene.
Jaja, sånn ser sykkelen ut nå...

...og endelig har jeg fått på en orginal(?) '98 potte, noen som kan bekrefte at den er orginal foresten?, og mangler bare kåpene så er den klar for takstmannen kommer og ser på min skjønne.
Huff, savner og kjøre ass
Nå er sykkelen levert til verkstedet til taksering.
Håper den blir vraka, ellers blir det nok ikke sykkel på meg dette året
Da har jeg vært i telefonen med verkstedet, og fikk en "gledelig" beskjed. Sykkelen blir vraket, så nå er det ikke lenge før jeg får penger. Håper jeg får meg sykkel snart, ellers blir jeg gal.
JA, da har jeg kjøpt meg sykkel igjen da
Det ble en '07 Spains nr. 1
Så nå er jeg 43 000 fattigere:P
Bilder kommer i morgen;)

Sånn da er bildene her folkens!
Enjoy
Foresten, har bare fått vasket den, glemte og kjøpe polishen