Men tidlig en morgen i midten av april'08 var det min tur:
Jeg har skrevet om kollisjonen her:
Nå blir det nok noen sene kvelder og en farlig minsking av lommeboken for å få sykkelen i god stand igjen. Var ufattelig heldig med de obligatoriske tingene for å kunne kjøre! Sykkelen er fult kjørbar.... Men ser ikke ut =( Min egen lille tidsfrist er at jeg vil ikke kjøre et vrak på Norges Nasjonaldag!!
Jeg går på tip i drammen og spurte læreren min om han hadde mulighet til og sveise aliminiumsrammen som var brekt, og fikk et gledelig ja (en del penger spart)

(sry for mobilbilder=orker ikke dra med speilet ned når jeg skrur)
Kåpene som ble ødelagt håper jeg på å få sveiset sammen av en som kan det og får det til.

Speilet må nok bestilles nytt, pga knekt nede i festet. så prøver og skaffe det;) om det er noen som veit om noen steder, så på forhånd takk!
Heisann, i dag har jeg demontert og vasket delene som skal sveises, tenker jeg får gjort det på skolen til onsdag.
Har bestilt nye dekk i dag pga enorm slitasje ved nedbremsingen (var litt slitte fra før av og)
Har også i dag bestilt angels eyes (A)

"- Jada, jeg bremset seff!"
Har fremsiktige planer om å hellakere sykkelen i muligens svart(blank) med (knall) røde detaljer.
- trur folk om dette?
- jeg lurer litt på om tanken burde være svart?
- om jeg skal ha den detaljen der får det bli et klistremerke trolig.

Detta er bare et 10sekunders prosjekt i photoshop cs3;)
nytt forslag, problemet er bare og få gjennomført disse...
Nytt forslag med hjelp fra dere
28.04.08
Hei igjen
08.05.08
Hei folkens
Kos dere med bilder:) syns selv det er godt å se sykkelen ta form igjen