Ikke bruk MC-tuning!

Kategorien for alle Aprilia 125 ccm
thomas880
Fersk Racer
MC: Aprilia rs125, 2001'
Sted: Røros
Kontakt:

Ikke bruk MC-tuning!

Legg innav thomas880 » 30 apr 2008, 15:06

Hei!

For alle dere som bor Trøndelag, ikke bruk MC-tuning. For to måneder siden bestilte jeg deler til sykkelen min, vel, ingen har kommet. Og hver gang jeg ringer, møter jeg en snøvlende mann som langt ifra kan betraktes som høflig i motsatt ende av røret. " Delene vil bli sendt i løpet av uka". Dette svaret har jeg fått fem ganger nå. Men nei, jeg har ikke fått noen deler. Prisene deres kan langt i fra konkurere med de hos PM-salg.

Men av og til når man skal bestille deler er man jo litt i tvil, vel, hjelp får man langt ifra på denne forretningen. Mannen som møter deg i kassa, eller som du får svar av via telefon, kan oppsiktsvekkende lite. Da kan man heller skrive et innlegg her på Apriliaforum.no, og spørre om hjelp, deretter bestille deler på hos PM-salg. For her er alle hjelpsomme, og løser problemer to måneder raskere enn MC-tuning! Folk jeg har snakket med, som har hatt sykkelen sin på reparasjon der, forteller også at det har tatt veldig lang tid før sykkelen var klar til og hentes!

Så, ikke bruk denne forretningen. Og skal du på død og liv bestille fra en Apriliaforhandler, velg en annen. Det finnes bøttevis med bedre alternativer! :D
Aprilia RS 250 Nero Diablo

Gå tilbake til «125 ccm»