Dette er et arkivert øyeblikksbilde av apriliaforum.no, slik forumet så ut da det ble lagt ned. Det er skrivebeskyttet — innlogging, søk og nye innlegg virker ikke.
Jeg er en 16 år gammel gutt som leter etter den perfekte første sykkeln jeg er forelska i Aprilia RS 125ccm. men jeg har bare rundt 20k å bruke, hvilken modell osv anbefaler dere?
Hei. Mellom 1996 og 2000 er fint, med en så "gammel" sykkel må du regne med litt velikehold, men det er kjempesykler å kjøre vs. konkurentene.. De er mye lenger fra i teknologi enn tilsvarende 125cc var på den tida.. Anntar at det er 20.000 som skal gå til SELVE sykkelen
æ har ikke pængan no da, æ ska ta lappen, så ska æ kjøp sykkel, må skaff 14k, men d går greit... men æ tvile på at d bli i år
men æ skjer no på sykkla, for å få litt hjelp om ka æ ska velg, men alt å alle vende mot RS
Sist redigert av Motorduden den 15 mai 2008, 00:03, redigert 2 ganger totalt.
Begrunnelse:Les reglene i Forumets Gang. Dobbeltposting og dialekt er ikke lov.
Tror ikke jeg hadde kjøpt RS om du bare har 20k, når du kjøper en så pass gammel/billig sykkel, så må du nokk legge ut en del på deler... Men du kan jo selfølgeligt være heldig og få tak i en i bra stand:D
Første lett sykkelen min var en Aprilia Rs 125 1997 mod som eg kjøpte for 20 tusen. eneste som var dårlig var startmotoren. alt fungerte når eg fikk den å hadde bare litt små feil me den av og til. men alt i alt var det helst bare slite deler som måtte byttes og fikses. (Savner Racing!)