Sylinderkit originalt
Sylinderkit originalt
Hei
Er det kun crash'n burn som selger originalt sylinder kit?
Har sett mc-deler har Mitaka, er det kun de to som er der ute? Jeg vil ikke ha polini kit på sykkelen. Da må jeg har større gasser og slikt.
Er det kun crash'n burn som selger originalt sylinder kit?
Har sett mc-deler har Mitaka, er det kun de to som er der ute? Jeg vil ikke ha polini kit på sykkelen. Da må jeg har større gasser og slikt.
[X Sykkel] 2004 Aprilia RS 125
Re: Sylinderkit originalt
pm-salg
pjme.com
Osv osv
pjme.com
Osv osv
Nå
Yamaha Dt 125 X 2006
Full Gianelli + turtall sperre tatt
x:
Aprilia Rs 125 01 Nero Diablo
Rave 1
Fp svane
Yamaha Dt 125 X 2006
x:
Rave 1
Fp svane
PM-salg tar aaaaaalt for lang tid. pjme.com skal jeg sjekke ut nå, tusen takk!
- General-Billy
- Wannabe admin
- Sted: Northern Norway
Ikke pjme.com , pjme.co.uk
Kjøp deg 154 cc Polini du 
[X] BMW 325D E92, 11
[X]Audi A3 1,8TQ 00
[X] Aprilia RS 125 07
[X]Audi A3 1,8TQ 00
[X] Aprilia RS 125 07
Har jo alltids mange folk på ebay og ;p
Men mc deler er nokså raske de
Men mc deler er nokså raske de
Nå
Yamaha Dt 125 X 2006
x:
Rave 1
Fp svane
Yamaha Dt 125 X 2006
x:
Rave 1
Fp svane
Nei jeg orker ikke kjøpe Polini, da må jeg ha 34mm gasser og el-ventil. Det blir alt for stor påkost. Er jeg _veldig_ heldig slipper jeg og bytte sylinder men jeg har mine tvil. Så jeg må vell bytte sylinder og stempel.
Pm-salg tar ikke lang tid viss han har delene på lager
Eksosventil og større forgasser burde du jo hatt uansett, så vil ikke si det er problemet med å velge polini.
Eksosventil og større forgasser burde du jo hatt uansett, så vil ikke si det er problemet med å velge polini.
Suzuki GSXR 1000 2010
Audi A4 1.8 TQ
Yamaha DT50R
X: Aprilia Rs 125 '00
Audi A4 1.8 TQ
Yamaha DT50R
X: Aprilia Rs 125 '00
Nei jeg orker ikke koste på eksosventil og større gasser, har klart meg i over et år uten så da klarer jeg meg i 1-2 måneder til
Det får eventuelt neste mann som skal ha sykkelen gjøre. Blir nok til at jeg kjøper original sylinder fra Crash, har handla litt ifra PM salg før og da har leveringstiden vært veldig lang. Og det har jeg dessverre ikke tid til nå.
Det får eventuelt neste mann som skal ha sykkelen gjøre. Blir nok til at jeg kjøper original sylinder fra Crash, har handla litt ifra PM salg før og da har leveringstiden vært veldig lang. Og det har jeg dessverre ikke tid til nå.
Liten update i håp på at noen vet om en annen butikk:
Crash'n burn - De har ikke syliderkittet på lager og kunne ikke gi meg noe dato på når de fikk det inn
MC-deler - Han kunne ikke svare meg på om sylinderen var til Rotax 122 eller 123, da måtte jeg bestille og se selv, og sende den inn til dem igjen hvis det var feil (Hva søren er det for noe tull? Vet de ikke hva de selger eller? Siste gang jeg handler der, punktum!)
Trhallen - Kunne ikke gi meg noe dato på når han fikk inn sylinderkitt da han hadde ventet en stund på deler slik jeg forstå det.
PM-Salg - Får ikke tak i han. Det er egentlig uinteressant da deler jeg har bestilt før har tatt over en måned før jeg fikk dem. Og i tillegg forskuddsbetale for de, når jeg engang ikke vet når de kommer.
Speedoptions - De har kun Polini og det er ikke et alternativ for meg.
Er det noen andre steder da utenom utlandet? Er igrunn lite hypp på og bestille ifra utlandet.
Crash'n burn - De har ikke syliderkittet på lager og kunne ikke gi meg noe dato på når de fikk det inn
MC-deler - Han kunne ikke svare meg på om sylinderen var til Rotax 122 eller 123, da måtte jeg bestille og se selv, og sende den inn til dem igjen hvis det var feil (Hva søren er det for noe tull? Vet de ikke hva de selger eller? Siste gang jeg handler der, punktum!)
Trhallen - Kunne ikke gi meg noe dato på når han fikk inn sylinderkitt da han hadde ventet en stund på deler slik jeg forstå det.
PM-Salg - Får ikke tak i han. Det er egentlig uinteressant da deler jeg har bestilt før har tatt over en måned før jeg fikk dem. Og i tillegg forskuddsbetale for de, når jeg engang ikke vet når de kommer.
Speedoptions - De har kun Polini og det er ikke et alternativ for meg.
Er det noen andre steder da utenom utlandet? Er igrunn lite hypp på og bestille ifra utlandet.
- Motorduden
- Gold
- Sted: Larvik
Høre med forhandler om de kan skaffe?
Husaberg FS650!
Toita Celica GT4
Sierræva 92'
X: Aprilia RS125 Rossi Replica 1999'
X: Aixam Mega 400ccm mopedbil 2000'
X: Yamaha Aerox 2002'
X: FP Aprilia RS125 2000'
Toita Celica GT4
Sierræva 92'
-
marius1992
- Mekaniker
- Sted: Bryne
Se om du finner noe på ebay.com /co.uk. Der kan det ver du finner noe billig;)
Aprilia RS 125 98mod
Trim: Gianelli effekt anlegg, Reed ventil, tynnere pakkning for mer komp og hevet eksosventil
Trim: Gianelli effekt anlegg, Reed ventil, tynnere pakkning for mer komp og hevet eksosventil
- Motorduden
- Gold
- Sted: Larvik
Sist jeg sjekka er eBay utlandet. 
Husaberg FS650!
Toita Celica GT4
Sierræva 92'
Toita Celica GT4
Sierræva 92'
Ja Ebay er utlandet
Vil helst bestille ifra Norge, prøvde og ringe til forhandler idag men fikk ikke svar. Skal ringe i morra, men jeg er stygt redd jeg vil få bakoversveis når jeg får høre prisen.
Typisk at ting skal være så vanskelig, nå som det er sommer og greier (Nesten iallefall)
Vil helst bestille ifra Norge, prøvde og ringe til forhandler idag men fikk ikke svar. Skal ringe i morra, men jeg er stygt redd jeg vil få bakoversveis når jeg får høre prisen.
Typisk at ting skal være så vanskelig, nå som det er sommer og greier (Nesten iallefall)
jeg kjøpte mitaka fra pm salg når jeg skulle ha sylinder. 2 dager tok det før det var hentelapp i postkassa 
FP Aprilia RS 125 05 mod (Sort)
Ja hvis han har det på lager så kan jeg bestille ifra han, men når han ikke tar telefonen blir det værre.
Send mail !
Pm-salg har Mitaka sylindere på lager, kjøpte nettopp en...
Har sendt en mail til pm-salg idag, prata også med en forhandler idag og han skal ringe meg i løpet av de neste dagene angående pris da han ikke hadde det tilgjengelig når jeg ringte.
Jeg har funnet et kjempe billig sylinder-kit. 1500kr mitaka.. eneste minuset er at det er i englang.. men blir vel ikke all verden i frakt heller da 
Det siste jeg skal gjøre er å dø
Rs 07 Black
Rs 07 Black
Da har det ordna seg, er på vei i posten as we speak! 
- Skaarud
- Pensjonert admin/mod
- Sted: Hadeland, Oppland
- Kontakt:
Ojdæven. 1500,- er jo kjekt! Jeg må jo snart på med nytt kit jeg også 
Skal man bli god, må man ville bli god!
Hvor fikk du det for 1500 ? 
Send PM til Odden og spør, jeg bestilte ifra PM-salg.
- fullpower_rider
- Silver
- MC: Aprilia rs 125 2002 solgt :(
- Sted: Nor-Trøndelag/Namsos
- Kontakt:
får ikke tak i pålern jeg
har bestilt deler for 4 uker siden og har ikke sett noe av de enda :S han har også sluttet og svare på mail.
x Aprilia rs 125 Den var værst!
Han svarte da meg i løpet av en dag, delene ble sendt dagen etterpå. Gikk da knakandes fort for meg
- Skaarud
- Pensjonert admin/mod
- Kontakt:
Send mailen på nytt, Fp_rider! Jeg fikk svar på min i går, så han svarte vel på alle mulige i går.
- fullpower_rider
- Silver
- MC: Aprilia rs 125 2002 solgt :(
- Sted: Nor-Trøndelag/Namsos
- Kontakt:
Fikk mail av han i går.. delene jeg har bestilt har ikke komet enda! etter 4 uker!
x Aprilia rs 125 Den var værst!
- Skaarud
- Pensjonert admin/mod
- Kontakt:
Stempel* sorry, var litt for kjapp 
Hei, jeg har skjært RSn min og må ha ny sylinder og stempel... Hva bør jeg kjøpe?
Orginalt eller trim? Jeg har 34 gasser og elektronisk eksosventil...
Har blitt anbefalt å kjøpe org pga veiva, men har egentlig mest lyst på trimsylinder:)
Har et tilbud om sylinder kit fra polini (160cc) til 3000 kr..bør jeg kjøpe det, eller heller satse på org?
Lurer også på om det er mulig at eksosventilen min har tatt skade av å bli svidd fast... dette skjedde altså når rsn skar seg
Takk
Orginalt eller trim? Jeg har 34 gasser og elektronisk eksosventil...
Har blitt anbefalt å kjøpe org pga veiva, men har egentlig mest lyst på trimsylinder:)
Har et tilbud om sylinder kit fra polini (160cc) til 3000 kr..bør jeg kjøpe det, eller heller satse på org?
Lurer også på om det er mulig at eksosventilen min har tatt skade av å bli svidd fast... dette skjedde altså når rsn skar seg
Takk
Sjekk åssen bladet ser ut og litt sånn. Etter hva jeg har hørt funker polini bra bare du passer på å kjøre inn motoren skikkelig.
Aprilia RS 125 07
Aprilia-The choice of the champions
Aprilia-The choice of the champions
Bladet ser relativt fint ut... Han jeg skal kjøpe sylinderkittet med sier han bestillte feil, og skal nå selge det... Får det for 3000
Er dette en bra pris, eller bør jeg bestille selv, og sørge for at pakken er uåpnet? Er det sant at jeg må kjøre på 98 oktan når jeg kjører med pilini 160cc?
Er dette en bra pris, eller bør jeg bestille selv, og sørge for at pakken er uåpnet? Er det sant at jeg må kjøre på 98 oktan når jeg kjører med pilini 160cc?
- HåkonR
- Bronze
- MC: Aprilia RS 125 gp-1
- Sted: ski, akershus
- Kontakt:
Ikke like viktig med polini som med GP-kitet. Siden det ikke er litt midre kompresjon i polini enn GP.
Men ja, hvis du liker sykkelen din kjører du på 98
Men ja, hvis du liker sykkelen din kjører du på 98
Aprilia rs 125 '02
Okey, men har ikke klart å bestemt meg for trims eller orgs ennå... Tåler veiva trimsylinderen dersom jeg kjører den litt hardt?
Lurer også på om det finnes org sylinderkits på markedet eller må jeg kjøpe alt hver for seg? Link anyone?
Og er org dyrere enn trim?
Lurer også på om det finnes org sylinderkits på markedet eller må jeg kjøpe alt hver for seg? Link anyone?
Og er org dyrere enn trim?