Så her vil det nå fremover bli lagt ut om min nye sykkel og hva som vil bli gjort.
Enjoy!
NB! Updates har jeg bestemt å ta i siste post. så de vil bli spredt utover flere sider, men skal prøve å få en update på hver side

Dette er da min Aprilia RS 125 SBK 2003 mod.
Hei, jeg heter da Jan Tore og er en veldig stolt eier av en Aprilia RS 125.
Går forhåpentligvis siste året på skole nå før jeg går ut som lærling i 2 år og får fagbrev som prosessoperatør.
På fritiden spiller jeg fotball, skrur på mc og bil, og liker ellers å være sosial av meg.
Nå idag er jeg glad for at jeg kjøpte meg denne, til tross for at jeg har brukt ufattelig mye tid og penger på å få sykkelen i så god stand som jeg vil at den skal være. Det var moped som egentlig var meningen, og jeg hadde drev å kikket på en Derbi DRD limited edition, men da jeg fikk øye på sykkelen som idag står i min garasje, så bestemte jeg meg for å kjøpe meg 125 isteden. Jeg trodde jeg fikk en ganske fin pris også så jeg slo til med en gang, men det viste seg at den var ikke så strøken, og godt tatt vare på som jeg trodde, men angrer fortsatt ikke ett sekund på at jeg kjøpte den. Den er per idag original og det tror jeg at den skal fortsette å være, iværtfall den første sessongen. Vil lære meg å kjenne sykkelen sørst og bli mer erfaren før jeg slipper ut de ville østeriske kreftene som bor i denne sykkelen.
Den har nå rullet litt over 16000km.
Har ikke planer om å gjøre noe med fargen siden jeg liker den svært godt selv, så det blir ikke de største modifikasjoner utseendemessig, Ønsker etterhvert å skaffe meg litt karbon, rimtape, nye blinklys, miniskilt?, xenon?, trim.
Etter litt pussing og vasking så ser den da slik ut:

Etter litt pussing og polering ble den slik :mrgreen: se den fine støtta jeg laga her om dagen da :P

Bitteliten UPDATE 26.02.09
Fått tilbake svanen fra sandblåsing

Har sånn smått begynt å pusse den slik at den blir blank, tror det blir bra jeg!

Er nå så og si ferdig med pussingen av potta
01.03.09

Fikk på rimtapen her en dag
her er et par bilder, blir bedre når jeg får på kåpene! 

09.03.09: tok av kjedet og la det i diesel, tappet av kjølevæsken.
10.03.09: hadde på ny kjølevæske.
17.03.09 hatt på kjeden igjen, pusset litt med autosol.
21.03.09 Hatt på den nylakkerte potta idag, med god hjelp av min kjære

Er den godkjent eller? :P Er også glad i Kommentarer :wink: Watch this tråd