Noen som har noen verksteder å anbefale for aprilia ?
Helst i Akershus/Oslo-området.
Anbefalt aprilia verksted?
- Skaarud
- Pensjonert admin/mod
- Sted: Hadeland, Oppland
- Kontakt:
Re: Anbefalt aprilia verksted?
Spinnin' Wheel i Tønsberg er vel flinke?
Min har vært der et par ganger med sin forrige eier, og den går som et skudd!
Min har vært der et par ganger med sin forrige eier, og den går som et skudd!
Skal man bli god, må man ville bli god!
Er noe som heter PM og som er veldig fin å bruke om man vil spørre en spesiell person om noe som ikke er relevant for emnet.
Det ligger en apriliaforhandler på Mysen (tror jeg, har ikke blitt helt stø på geografien i denne landsdelen enda). Tror de sammarbeider med Spinning Wheel (KTM-forhandler).
Det ligger en apriliaforhandler på Mysen (tror jeg, har ikke blitt helt stø på geografien i denne landsdelen enda). Tror de sammarbeider med Spinning Wheel (KTM-forhandler).
- StreetRider
- Støttespiller
- Sted: Bærum, Hosle
Billingstad selger mye aprilia og tar værtfall service på Aprilia sykler
Noe mer er det vel egentlig ikke å si om den butikken.
Aprilia RS <3 2007 mod, spains no 1
- Simen -
- Simen -
- HyPaH
- Støttespiller
- MC: Aprilia RS 125 '07
- Sted: Hurdal
- Kontakt:
KLS Mc tar ihvertfall service på Aprilia 
- Seat Leon4 1,8T x - Kawasaki KX250
x - BMW 320 E36 x - Crosskart YZ250
x - BMW E34 525 x - Aprilia RS 125 '07
x - BMW E28 518 x - Honda MT5
"Burn rubber, not your soul"
x - BMW 320 E36 x - Crosskart YZ250
x - BMW E34 525 x - Aprilia RS 125 '07
x - BMW E28 518 x - Honda MT5
"Burn rubber, not your soul"
- Magnus
- Vaktmester
- MC: RS250 banesykkel en dag?
- Sted: UMB
- Kontakt:
For guds skyld hold dere unna Aprilia verkstedet i elverum, makan til udugelig fyr! 

- oppdatert mars 2009
- KneeDragger
- Gold
- Sted: Asker
Aprilia rs125 - 06mod - Black Edition
- jorgen91
- Lærling
- MC: Aprilia Rs 125 06 modell
- Sted: Lillestrøm
- Kontakt:
Billingstad er dyre trege og virker som de har fort for å overse små ting synes jeg, har hatt sykkelen der en gang...
På Hønefoss ligger Sørensen Maskinsenter, LIGG UNNA
De holder ikke avtaller, forskjellige folk på verkstedet sier forskjellige ting, bruker lang tid osv.
Jeg har hatt sykkelen der 3 ganger, første gang var jeg fornøyd, skulle bytte bak dekk, og de gikk fort og enkelt.
2, gang garanti sak, og 3. gang garanti sak.. virker ikke som man kan stole på de, og det virker som de har litt for mye å gjøre, fikk inntrykk av at de hadde hatt ganske mange sykkler der i nesten 2 år.
På Hønefoss ligger Sørensen Maskinsenter, LIGG UNNA
De holder ikke avtaller, forskjellige folk på verkstedet sier forskjellige ting, bruker lang tid osv.
Jeg har hatt sykkelen der 3 ganger, første gang var jeg fornøyd, skulle bytte bak dekk, og de gikk fort og enkelt.
2, gang garanti sak, og 3. gang garanti sak.. virker ikke som man kan stole på de, og det virker som de har litt for mye å gjøre, fikk inntrykk av at de hadde hatt ganske mange sykkler der i nesten 2 år.
- Jørgen*
Aprilia RS 125, 2006
Snart Jolly Moto og Rave 1
Aprilia RS 125, 2006
Snart Jolly Moto og Rave 1
Kan vel si meg enig i det ja. Venta 9 måneder på uslipt nøkkel, først var det visst no sommerfeire i Italia i September, så skulle jeg ha nøkkelen i april, men isteden for å inrømme at de hadde glemt det bort, skyldte de på importøren og late italienere. Tok med også 3 uker å få noen andre deler, når de så fikk delene, var det noen deler som ikke fulgte med. Service derimot går greit, men vil ikke anbefale å bestille deler derfra.
Motorcenteret på Billingstad har jeg heller ikke noe godt inntrykk av, måtte vente på hjelp i 10min fordi to stykker måtte vise ei jente en scooter. De spør heller ikke om du trenger hjelp når du kommer inn i butikken.
Motorcenteret på Billingstad har jeg heller ikke noe godt inntrykk av, måtte vente på hjelp i 10min fordi to stykker måtte vise ei jente en scooter. De spør heller ikke om du trenger hjelp når du kommer inn i butikken.
Aprilia RS 125 07
Aprilia-The choice of the champions
Aprilia-The choice of the champions
-
marius1992
- Mekaniker
- Sted: Bryne
Må si eg er veldig fornøyd med motorcenteret på Bryne. Gikk fort å han var veldig nøye med hvordan han gjorde det. Men det er jo alt itte hvilken person så fikser sykkelen og da. Hoss meg var det sjefen som gjorde det. Å eg syns han gjorde en gode jobb;)
Aprilia RS 125 98mod
Trim: Gianelli effekt anlegg, Reed ventil, tynnere pakkning for mer komp og hevet eksosventil
Trim: Gianelli effekt anlegg, Reed ventil, tynnere pakkning for mer komp og hevet eksosventil
Askim MC ved mysen! Skal SXV'n min til et verksted så er det dit!
De har samme bygg som Spinnin-Wheel
Veldig koselige folk!
Veldig koselige folk!
Nå - BMW HP2 Sport
x - '99 RSV Mille
x - '07 SXV550
x - '99 RSV Mille
x - '07 SXV550