Nok om meg, her er sykkel'n min:
Aprilia RS 125 SBK (førstegangs reg. i 2004, men er vel en overligger fra 2003
Hadde egentlig bestemt meg når jeg var 13-14år at jeg skulle ha lett sykkel, men den tanken ble egentlig lagt på is intill i vår da dukket denna opp på finn
Den hadde gått akkurat 8888km når jeg kom for å se på den 25/5-08. Den var så og si strøken, men noen skjønnhetsfeil må man jo leve med. Så litt på den og bestemte meg egentlig med en gang at jeg skulle ha den, men måtte se på den en gang til.
Helga etter ble det til at jeg og fatter'n og søskenbarnet mitt (som har litt peil, kjører forresten en skamrå R6
Men nå er den min og det var 30k brukt på en herlig sykkel!
Den er nå orginal, men tror jeg ikke kommer til å trimme den med det første.
Skal kanskje pusse/lakke dempertoppene og får se om det blir Xenon til vinter'n
Men jeg lar bildene tale for seg! Har lagt ut en haug med bilder for det veit jeg at dere liker!

Veit jeg har Crosser hjelm
, men er det eneste jeg har for hånden akkurat nå Fikk låne støtfanger wox av SKaaruD, og det hjalp! Fikk å vaska sykkal en gang til, men skal ha av kåpene snart å polere ramma så det blir vel en update til snart!

Mekka på skilt opphenget, hatt på dekktusj og lagd depotsøtte

Har nå fått på nye blinklys(originale fra 04mod til 05), har også fått på en tankpad. Skiftet også girolje. OG selvsagt nyvaska!

Ja lenge sia update nå egentlig. Etter at jeg fikk lappen 24/9 så blei det bare kjøring. Var uheldig og tryna på plenen her, og da gikk det litt dårlig med det eine festet på kåpa, og litt riper i klistremerka.
Nå står den i kjeller'n med kåper av, og har gått over med autosol på ramma. Og det blir najs
Svana så jo ikke ut, så jeg tok den av og begynte litt smått å pusse med stålull.
Før:
Etter:
Da har jeg motatt carbon heel-plates, chain-guard og styrekrone cover fra HåkonR. Takker for en god handel, og kan anbefale han videre! Kjempe snill kar.
Men jo tilbake til carbonen!
Har ventet på dette noen uker nå så gledet meg masse! Dere kan få noen bilder, men må sette isammen sykkelen og ta noen helhets bilder.
Er jo såå fint når imageshack ikke funker! Fikk lasta opp et bilde så dere får vente til jeg gidder og laste opp flere