Dette er et arkivert øyeblikksbilde av apriliaforum.no, slik forumet så ut da det ble lagt ned. Det er skrivebeskyttet — innlogging, søk og nye innlegg virker ikke.
Hadde en kræsj for akkurat ett år siden på lørdag. Sykkelen har stått i garasjen fram til nå. Prøvde å starte den men den er helt dø. Prøvde å trille igang, det er komp men den vil fortsatt ikke starte. Hva kan dette være?
Og ta av forgassern er ikke en stor jobb nei. Bare ta av tanken -> løsne slangeklemmene til luftfilterboksen og reed'en -> Ta av oljeslangen. så er gassern løs Mulig jeg har glemt noe.
Nå Yamaha Dt 125 X 2006 Full Gianelli + turtall sperre tatt
Skifta plugg, skifta batteri men det er ikke noe gnist på pluggen. Hva kan dette være? Jeg tenkte kanskje at det var ledningsnettet/sikringene? Det er ellers strøm på sykkelen.
Som Svein sier, må nok løpe lenger....En kompis og jeg skulle trillstarte en 4 takter som hadde stått hele vintern uten å bli gjort noe med, måtte løpe opp og ned gata en 5-6 ganger før den omsider tente og til slutt starta
Foul Spark Plug - Skifta Wet Spark Plug - Den er ny så det er ikke noe problem Defective coil - har ikke vært innom enda High-tension cable interrupted or shorted - Hva er det? Ignition system fault - Høres dyrt ut
Du må ha kontakt både på + og - så er det bare å vri om tenninga så ser du jo fort om spenningen er unormal noen plasser. Har du forresten sjekket alle sikringene?
Hmm , vet dette er off topic , men siden det er du som har laget tråden så tar jeg meg friheten til og spørre kaffer i hælvetta du har ett utdrag fra det æ har skrevv i signaturn din?