Dette er et arkivert øyeblikksbilde av apriliaforum.no, slik forumet så ut da det ble lagt ned. Det er skrivebeskyttet — innlogging, søk og nye innlegg virker ikke.
Honda varadero her. Fin sykkel til bakkestart og krypkjøring ja... men fy så drit det var å ta den svingen med den, for kom nedi med den man har foten på flere ganger Dette var riktignok fordi jeg kjørte en del fortere enn man skal på den øvelsen
Honda Varadero her også. Etter min mening, en helt for veldig sykkel og kjøre med Men har ikke prøvd andre sykler enn den og Apriliaen min, men iforhold til Apriliaen er den helt forjævelig.
I den svingen med unnamanøver/ned bremsning? Holdt 40 eller noe rundt der, så kjente jeg fothvileren var neddi xD
Sindre |x| aprilia '03 SBK 98' Honda CB600F Hornet, et ord, Ubeskrivelig <3 aprilia '07 Spains nr. 1
Jøss, er en del gjengangere her! Alle som slapp unna Honda Rebel burde være sjeleglad. Krypkjøring med den er mitt livs største mareritt. På RS-en min er jeg i himmelen, sammenlignet med den vinglete og treige customsykkelen!
Honda Varadero jeg òg. Den gikk jo i over hundre da. Haha. ;p Kjørelærern hyler så veldig i den micen at jeg ikke hører en dritt. Bare pipinga. :p
Han sa jeg skulle gire opp og gi på i en tunell. Hadde jo greit turall og kjørte i 80 BLANK! Så girte jeg opp og gidde på så jeg fikk visern på 105, så hylte han så jeg holdt på å kjøre inn i tunellveggen. Mannen er jo gal.
Går ikke så veldig bra opp bakkene med meg og den store jøkeln på heller. ;p
Starta på en Kawazaki Eliminator og den største kjørelæreren i byen, garantert over 100kg. Det var ett sliiit så jeg byttet kjøreskole, der kjørte jeg Varadero (DRØM i forhold) Eneste minuset er at du må dra godt ut gira om du skal opp bakker, men det funker.
haha, er på kjøretimer er det ikke samme om man kjører på 125cc eller 600cc? hvorfor vil ikke AB la folk som skal ta lett lappen kjøre iver 125cc når køene er driit lange??
eg kjørte Hyoshung Gt-r 125 to første timene, etter det kjørte eg Honda cbf 600 s hehe.. rett før eg fok wheeli ut av et kryss som var i bakke, pga var vandt til 125 morsomt blikk kjørelæreren hadde etterpå.. hehe
Hyoen gikk dass, brukte den også på landeveien da eg kjørte alene, kjørelæreren skulle vise meg nokke og kjørte forbi og ba meg følge etter.. fikk den i 113 da turte eg ikke presse den mere..
Apriliars125 hvis du har noen carbondeler til salgs, send gjerne PM
Suzuki Marauder her. Verste driten jeg noensinne har kjørt Krypkjøring var umulig siden styret gikk i beinet mitt og gir- og bremsepedaler var helt f***a. Hadde vært så mye bedre med f eks en Varadero.
Tror det var Kawasaki Eliminator. På tung var det en eller annen Suzuki v-twin 800 (fulleffekt) med masse newtonmeter. Kompisen min kjører opp på fulleffekts hornet, det må ha vært betydelig gøyere.
Kjærelærærn min var 115kg. ;p og jeg veier 105kg nå, og tungere vil jeg bli utover sommeren. :D:D tenk dere meg og han på en varadero opp en bratt bakke på bykjøringa!
Kjørelærærn; sett den i første! Meg; jeg har den jo i første for søren!
Vi holdt på å le oss skakk ijel idet vi sluret opp bakken. ;p er søren ikke lett å ta lappen når man er så stor. hehehe
Jeg kjørte en time på CBR, men fant fort ut at både jeg og kjørelæreren var ca 100 kg var den LITT liten! Så endte opp med den helsikes varaderoen. Makan til dritt. Kjørelæreren ropa i intercomen at jeg måtte gire opp å gi mer gass i fartsøkningsfeltet. Når han ropte det hadde jeg full pinne i 5. gir!
Lo så jeg nesten kjørte av veien den første timen, fordi kjørelærern satt å sang for full hals bakpå der!
Toyota HiLux 4x4 BMW E21 320i Peters cab BMW E30 M3 BMW E30 328i Stroker X Mercedes Benz S210 290tdt X Mercedes Benz W124 E230 x Aprilia RS 125 Nero Diablo x Pocketbike (Dritt!) x 2004 Yamaha DT50R