Jeg gjør det på en litt annen måte enn det som er gjort tidligere. Kan godt ta med MV Agusta F4, men det får jeg drømme om senere. Her er de fem syklene jeg ville hatt i min garasje
Ducati 999
Vet ikke hvorfor jeg er så tiltrukket av denne sykkelen, men dette er number one! Jeg digger designet, og mener den er mye råere enn 1098, som blir mainstream i forhold. Noe av det peneste designet i mine øyne. Denne sykkelen blir innkjøpt når jeg får råd.
Aprilia RS 250
Denne er da min, noe som den også alltid vil være. Jeg har kjørt en RS 250 i ca 20 min, men det var mer enn nok(takk!). Jeg er frelst! Gleder meg til min er på veien.
Ducati Hypermotard
Av bøllesykler så er dette den ultimate. Fullt klar over at f.eks KTM 990 SM slår den i tester, men det er ikke poenget her. Dette er den råeste sykkelen jeg vet om. Bare se på et visst bøllebilde av Ruben Xaus.
Kawasaki H2 750
Kun av nostalgiske grunner. Den er sannsynligvis ikke spesielt god å kjøre, men det gjør ingenting. Tresylindret totakts 750-motor er grunn nok i seg selv.
Yamaha RD 500
Totaks V4 blir aldri feil.
PS: Ja, jeg vet jeg har japanere på listen min, men når det gjelder slike totaktere er det lov