Jeg er spent!
Hvem på forumet ville DU møtt?
Hvem på forumet ville DU møtt?
Tror dette kan bli en litt artig tråd jeg! Som topic sier: Nevn 3stk som du aller helst ville møtt på forumet og HVORFOR
Trenger ikke være kronologisk rekkefølge men dette bestemmer dere selv. Og her skal det selvfølgelig ses bort ifra de du kjenner fra før utenfor forumet
Jeg er spent!
Jeg er spent!
RS'n selges! ta kontakt=)
Re: Hvem på forumet ville DU møtt??
1. Odd Arne (Virker som en koselig fyr, og tror vi har mye til felles)
2. Robin
3. skaarud
Har jo allerede møtt: loffen, mads, alecken, christian og bmwfrik
2. Robin
3. skaarud
Har jo allerede møtt: loffen, mads, alecken, christian og bmwfrik
=)
- Even
- Pensjonert admin/mod
- MC: Aprilia RS 125
- Sted: Hønefoss
1. Inunf (om jeg kunne fått en titt på sykkelen hans;))
2. Sigbjørn & Alecken Begge to virker som de kan en god del og virker hyggelige + fine sykler
3. Magnus
2. Sigbjørn & Alecken Begge to virker som de kan en god del og virker hyggelige + fine sykler
3. Magnus
Aprilia RS 125 2005 RED

1. Skaarud
2. Mantis
3. aner ikke :p
2. Mantis
3. aner ikke :p
04'Aprilia RS 125 - Manuel Poggiali
Rave 1 & Jolly Moto
Rave 1 & Jolly Moto
hadde jo vært fett og møtt alle sammen. Men det skjer vel neppe pga distansen mellom oss 
Nå
Yamaha Dt 125 X 2006
Full Gianelli + turtall sperre tatt
x:
Aprilia Rs 125 01 Nero Diablo
Rave 1
Fp svane
Yamaha Dt 125 X 2006
Full Gianelli + turtall sperre tatt
x:
Aprilia Rs 125 01 Nero Diablo
Rave 1
Fp svane
- Skaarud
- Pensjonert admin/mod
- Sted: Hadeland, Oppland
- Kontakt:
Da må det bli Kelso og Sigbjørn gitt!
Sigbjørn for å snakke om sykler og kjøre, osv. og Kelso for å ha det artig (pussig skrue) 
Det hadde også vært artig å få møtt Robban, Inunf og Magnus.
Det som også hadde vært artig, var å møtt alle de aktive forumbrukerne (uten om å ha sett bilder av noen av de) og prøvd å plassere nickene på alle personene etter oppfatningen jeg har fått av de, og utseende.
Det hadde også vært artig å få møtt Robban, Inunf og Magnus.
Det som også hadde vært artig, var å møtt alle de aktive forumbrukerne (uten om å ha sett bilder av noen av de) og prøvd å plassere nickene på alle personene etter oppfatningen jeg har fått av de, og utseende.
Skal man bli god, må man ville bli god!
- fullpower_rider
- Silver
- MC: Aprilia rs 125 2002 solgt :(
- Sted: Nor-Trøndelag/Namsos
- Kontakt:
1. Snikende dopapir Kan mye ktm
prater masse med han på
skall kansje besøke han i sommer
2. Robban utroling rå sykkel, ville helst ha møtan etter han har gjort ferdig 500cc konvesjonen. Blir så rått det
3. Odd arne virker som han kan mye og har orden i sakene sine. Og ikke minst en veldig rå sykkel
4. Sigbjørn,Har en Utroling rå sykkel, En ekte aprilia entusiast
5. Alecken. Rå rs
LIker Bmw
6. Mads kjørt opp for mellom tung, utrolig fett gixxer, snakket litt med han på msn.
7. Matis da etter en dram eller 2
Lista har kunne blit veldig lang
Mange utrolige bruker her 
2. Robban utroling rå sykkel, ville helst ha møtan etter han har gjort ferdig 500cc konvesjonen. Blir så rått det
3. Odd arne virker som han kan mye og har orden i sakene sine. Og ikke minst en veldig rå sykkel
4. Sigbjørn,Har en Utroling rå sykkel, En ekte aprilia entusiast
5. Alecken. Rå rs
6. Mads kjørt opp for mellom tung, utrolig fett gixxer, snakket litt med han på msn.
7. Matis da etter en dram eller 2
Lista har kunne blit veldig lang

x Aprilia rs 125 Den var værst!
- Magnus
- Vaktmester
- MC: RS250 banesykkel en dag?
- Sted: UMB
- Kontakt:
Jeg har lyst til å møte dere alle. Tenkt å hatt et kjempe apriliatreff!
Men det hadde vært gøy å møte DavidK, Hazert. De gode gamle... (med fare for å glemme noen
)
Men det hadde vært gøy å møte DavidK, Hazert. De gode gamle... (med fare for å glemme noen
- oppdatert mars 2009
vet ikke helt hvem jeg har mest lyst til å møte, kjenner vel igrunn nesten ingen her inne heller
men hadde vært fett med et aprilia forum treff..
Nå:
Aprilia RS 125 2001mod 34hk
Aprilia RS 125 2004mod 98 kåper! =)
Suzuki tsx 89mod
Eks:
Aprilia RS 125 2003mod, Honda nsr 97mod, Sachs xtc 99mod, Honda nsr 90mod, Honda cbr 125 2004mod, Honda mtx 50 90mod
Aprilia RS 125 2001mod 34hk
Aprilia RS 125 2004mod 98 kåper! =)
Suzuki tsx 89mod
Eks:
Aprilia RS 125 2003mod, Honda nsr 97mod, Sachs xtc 99mod, Honda nsr 90mod, Honda cbr 125 2004mod, Honda mtx 50 90mod
Jeg greier ikke å sette opp nøyaktig hvem, siden det er så mange personer med en spennende "historie".
Men et skikkelig fett forumtreff hadde vært Kult. Og samtidig gjøre det som SKaaruD sa om å plasere personer etter oppfatning osv..
Men et skikkelig fett forumtreff hadde vært Kult. Og samtidig gjøre det som SKaaruD sa om å plasere personer etter oppfatning osv..

Har møtt Sigbjørn og BmwFrik her inne. Så kjenner jeg jo Mads, Christian og Aleksander godt. 
Men kunne tenkt meg å møtt de fleste her inne. Robin, Magnus, DavidK og ellers alle de andre gode gamle her inne står også høyt på lista.
Men kunne tenkt meg å møtt de fleste her inne. Robin, Magnus, DavidK og ellers alle de andre gode gamle her inne står også høyt på lista.
Tidligere admin/moderator
-
SnurreSprett
- Verdensmester
- Sted: Mosjøen
- Kontakt:
Jeg ville møtt en seriøst morsom entusiastisk helsprø livat sprø aktiv mc-gal gjeng for mye morro 
-
Robban
- Admin
- MC: Aprilia RS 250 2003
- Sted: Sandefjord
- Kontakt:
Jeg har lyst til å møte Robban jeg, han virker som en kjekk og hyggelig kar. God smak og sunne interresser! Virker som en kjernekar!
Aprilia RS 250 2003
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
Pøh, Magnus er ikke mye spesiell. Han prøver bare å overtale deg til at japanerene også kan lage kule kjøretøy. Han tar feil
For å komme tilbake til topic så har jeg allerede møtt Robban, Magnus, Chris, Joachim, Joakim, OJ og Muv. Skikkelig hyggelige folk alle sammen.
Kunne gjerne tenkt meg å møte Sigbjørn, er veldig nyskjerrig på skolen hans. Dessuten gir han inntrykk av å være relativt oppegående.
For å komme tilbake til topic så har jeg allerede møtt Robban, Magnus, Chris, Joachim, Joakim, OJ og Muv. Skikkelig hyggelige folk alle sammen.
Kunne gjerne tenkt meg å møte Sigbjørn, er veldig nyskjerrig på skolen hans. Dessuten gir han inntrykk av å være relativt oppegående.
- Skaarud
- Pensjonert admin/mod
- Sted: Hadeland, Oppland
- Kontakt:
Ryddet.
Over 50% av det som stod på sidene her hadde så å si ingenting med topic å gjøre. Ting som "kuvelting" og "hvor er florø?" har ikke så mye med saken å gjøre, jeg synes heller ikke innlegg som bare inneholder "hehe" er noe å skryte av. Det er de samme personene som faktisk klarer å gjenta seg selv flere ganger med bare sprøyt i denne tråden. For å være litt mer drittsekk så kan jeg jo også si at når moderatorer/administratorer er med på å dra tråden ut i tull så blir det ikke noe bedre.
Ja, Kelso, jeg vil møte deg også. Samme står for Sigbjørn! Det er ikke bare dere jeg ville møtt, men jeg tørr ikke nevne de andre
Over 50% av det som stod på sidene her hadde så å si ingenting med topic å gjøre. Ting som "kuvelting" og "hvor er florø?" har ikke så mye med saken å gjøre, jeg synes heller ikke innlegg som bare inneholder "hehe" er noe å skryte av. Det er de samme personene som faktisk klarer å gjenta seg selv flere ganger med bare sprøyt i denne tråden. For å være litt mer drittsekk så kan jeg jo også si at når moderatorer/administratorer er med på å dra tråden ut i tull så blir det ikke noe bedre.
Ja, Kelso, jeg vil møte deg også. Samme står for Sigbjørn! Det er ikke bare dere jeg ville møtt, men jeg tørr ikke nevne de andre
Skal man bli god, må man ville bli god!