Har prøvd prøvd å lufte systemet tror jeg da. Sykkelen har gått på tomgang når lokket var åpent og jeg tok sykkelen fra side til side. Stod noen minutter med lokket åpent.
nå funker det greit nok. Ligger på 70-74*C når jeg kjører lengre strekninger. Stopper jeg opp går den opp til 80-82*C. Det tar en stund etter jeg har begynt å kjøre før tempraturen blir normal igjen.
Jeg driver med innkjøring av sykkelen nå. har kjørt 15 mil siden jeg prøvde å fylle på vann for andre gang. Skal se om den blir litt lavere i morra, ellers får jeg prøve å fylle på igjen. Men da tror jeg at jeg skal gjøre det på en annen måte enn manualen sin. Jeg fyller på med vann sakte til toppen. Når det når toppen skrur jeg ut tømme skruen og skrur den inn mens vannet renner. Så gjør jeg det samme med de andre skruene. Tilslutt starter jeg sykkelen med lokket av og klemmer på alle slangene, rister på sykkelen og prøver å blåse nedi lokket der(leste en plass at det skal funke bra

).
Ang. innkjøring. Har kjørt 20 mil nå(satser på 10mil pr. dag) og hold meg under 6k rpm. Burde jeg gå opp til 7k rpm i de neste 20 milene? Også 8k rpm 20 mil etter det igjen osv. Til jeg når 12k? Er snakk om når jeg akselerer!