Dette er et arkivert øyeblikksbilde av apriliaforum.no, slik forumet så ut da det ble lagt ned. Det er skrivebeskyttet — innlogging, søk og nye innlegg virker ikke.
har kjøpt begge jeg. men den foran er litt ustå så har du sveise aparat og glad i sykkelen din så forsterk den litt;) og den foran er litt smal så piggene sitter ikke fast i skruene som er på tppen der de henger litt på utsiden av den og gjør den igjen enda mere ustødig. men den bak funker fett!
Noen som vet om depotstøtta foran vil passe på en Mito? Lurer på å heller gå til innkjøp av en slik til vinteren enn å bruke treklosser, hjulet skal opp i lufta uansett. , for et lite innblikk av hvordan det ser ut foran..
Kjøpte adapteren for noen uker sider, og gjett hva som hadde skjedd, jo, alt var rustet! Så leverte tilbake med en gang... har ikke kjøpt noen nye ennå.
Jeg stresser ikke med fremre støtte, har bak og forran kan jeg finne en "stubbe" aktig sak og sette demperene på, mens felg osv er av.. Har du hørt med dem, når de kommer?
Noen som kan svare på spørsmålet mitt? les over Robin..
Ok, her er en tenkt situasjon. Depotstøtter er jo noe man ikke selger med sykkelen, men tar vare på. En dag om noen år bestemmer en av dere seg for å kjøpe feks. en RSV4, ville dere da stolt nok på disse støttene til å bruke dem?
Er det noen store fordeler med depostøtter istedet for bare og stå på støtta da? har ikke helt fått med meg fordelen med det, bortsett fra og løfte opp nå man skal mekke osv.. hadde jo tenkt til og kjøpe men så er det jo sånn at de er tomme for depostøtter i alle stedene jeg skjekket: Bærum, Drammen, Oslo =/