Det jeg trenger å vite er hvor plomber og turtallsperrer sitter, og hvordan jeg skal ta ut dette og eventuelt andre ting som får mopeden til å prestere dårligere.
Har kjøpt meg en metrakit EU-godkjent potte med plombering som jeg skal ta ut (vet hvor denne sitter) http://www.speedoptions.no/index.php?ma ... cts_id=193
Jeg har ikke hatt noen crosser eller noe lignende så har ikke peil på sånt, skal nok få noen andre til å gjøre det for meg, men jeg begynner å bli ganske skeptisk til om MK potta faktisk passer til mopeden siden potta går ut under setet. Turtallsperra slår inn på litt over 7000 og litt over 8000 når den er ordentlig varm, da kan jeg få den opp i 55 km/t. Jeg har leita litt og har finni ut at turtallsperra sitter i CDI-boksen, men har ikke peiling på hvor denne er eller hvordan jeg skal få ut turtallsperra.
Jeg vil ha alle tips, også hvilken dyse jeg burde ha i den
Har hatt den på verksted siden den gikk utroooooolig dårlig når jeg fikk den (kvelte nesten seg selv i 6 gir) og de åpna for dysa og sa den var klar hvis jeg skal ta ut plomberinga.
Hjelp meg fort, hater å bli dratt av scootere!!