Dette er første gang jeg er med i et forum og er litt usikker på hordan dette fåregår, men en plass må man jo begynne
Etter mange år uten sykkel har jeg nå kjøpt meg et nytt vidunder, nærmere bestemt en Aprilia SL 1000 Falco 2002 mod med orginale Aprilia Sl Carbon potter, en kjempesykkel etter min mening. Men det er et par skår i gleden over å fått seg ny sykkel. Da jeg kjørte sykkelen hjem oppdaget jeg at det høyre displayet ( på instrumentpanelet) ikke viste tempratur ++ men viste bare teksten DIAG med små bokstaver og tallet 1 under med store tegn. På tomgang og ved gassavslag står tallet 0 og under vanlig kjøring og gasspådrag står tellet 1. Når jeg starter sykkelen vises motortemp ++ et kort øyeblikk (lite blink) før DIAG vises. Jeg synes også et motoren drar ujevnt og uvillig under 6000 O/Min med mye gass. Jeg frykter dette kan være en feilkode eller lignende uten at jeg har klart å finne ut av dette. Håper derfor at det er noen som kan hjelpe meg slik at jeg kan få orden på vidunderet
På forhånd Takk for hjelpen