Sykkelen oppfører seg rart og eksosventil vaieren som går ned til bladet hopper ut av sporet ofte! Når jeg ruset sykkelen og så på solenoiden samtidig virket det som den rett og slett var helt på jorde, den bare dro vaieren inn og ut og inn og ut selvom jeg ikke gidde gass en gang? Jeg ruste den så vidt opp i 3k og solenoiden begynner og dra segg inn og ut igjen. Vist jeg kjører en tur med sykkelen så den blir varm så hopper vaieren ut av sporet nede ved bladet igjen. Vist sykkelen står på tomgang rusen den seg helt av seg selv opp i turtall, ikke så høyt men rundt 2-3k og så tar jeg på shok og av igjen så senker den seg til normalt turtal, så høyner den seg etter 5sek igjen, åltsa når jeg tok av og på shoken gikk solenoiden inn og ut? virker som disse henger sammen på en måte? Det har seg også sånn at den jukser noe helt forferdelig i turtals kicket.
Det jeg har gjort er og bytta plugg. Har også rensa gasseren og vaska rave bladet og smørt det, det samma med vaieren.
Så vist noen har noen meninger om hva problemet er så setter jeg veldig pris på tilbakemeldinger!

Takk!