Jeg er fra Kristiansand :P og går på videregående TAF ( Teknisk Allmennfag ) som er over 4 år (går 1.året).
Jeg jobber som lastebilmekaniker lærling 2 dager i uka. Ellers på fritida kjører jeg så mye jeg orker ^^.
Om Sykklene mine:
Første sykkelen jeg kjøpte var en helt ny Husqvarna 125 SMS 09' (den første i Norge).
Men har vært uten den nå i en liten periode pga produksjonsfeil på TPSen =( så de måtte sende deler fra italia, og de som har vært på snellingen vet at de surrer noe sykt der inne. så håper jeg får den igjen til uka
Har fått bytta skiltoppheng, montert på effektanlegg ( har ikke på bilde enna), hendelbeskyttere og noe klistermerker ^^. Kommer også rimtape og dekkpenn snart.
Noen bilder av den:

Men jeg takler ikke å være uten sykkel, så jeg bestemte meg får å skaffe en til reserve / langtursykkel.
Så kikket jeg litt rundt forbi etter en ekstra lett, så snakka med en kamerat ang. det , og han fortelte meg at en i klassen skulle selge RSen sin.
Det var en RS 01 replika som hadde gått 16000km, just hatt stempelbytte og bytta spedometer drev. Den er foreløpig orginal. Venter på rimtapen fra speedoptions, håper de kommer snart.
Bilder fra dagen jeg fikk den.

Og bilder som jeg tok igår, ( SMSen er en kamerat sin )

Kom gjerne med noen forslag om hva jeg kan gjøre med RSen eller Huskyen.
(Har litt skrivevansker, så ver litt grei om en leif eller to har sneke seg inn.)