Har en cagiva mito 2000 moddel. skiftet stempel ,gasser og annet smått i vinter. fikk fikset et problem med at den vibrerte her om dagen. Men nå har det kommet et nytt problem
Fikk effektannlegg idag, og satte det på og dyset opp sykkelen og kjørte , sykkelen dro helt sinsykt veldig. kjørte ca i 20 min. tempen lå på rundt 72 grader. Men idet jeg skulle hjem igjen, bremsa jeg ned mot inkjørselen så smalt det helt sinsykt i potta og den stoppet. jeg prøvde forsiktig og dra litt på startern men da kom det en ekkel skrape lyd i hele motoren. så jeg trillet sykkelen ned i verksted for og undersøke mer. skrudde av deklser for og kjenne på svinghjulet, der var det ingen slark. skrudde av clutchen og kjekket på andre siden, her var det heller ingen slark. skrudde så av toppen for og se etter ripe eller lignende i sylindern, men jeg kunne ikke se noe spor av ripper
Skrudde så på toppen igjen for og prøve, dro litt på startern, og det smalt helt sinsykt i potta igjen. prøvde engang til og da tente den, men med en helt ufatlig tom lyd i hele sykkelen. skrudde opp tennpluggen og kjekket den, den var litt lyse brun.
Det er kompresjon i sykkelen, setter den i 1. gir for og prøve og dytte den bortover, men det er godt kompresjon.
Hva kan være galt? Begynner og bli litt urolige her da jeg har oppkjøring om en ukes tid.
Mvh Acer

Eller om det er kommet vann eller noe i bensinen.