Larsen's RS 125 - SOLGT!

Her kan du ha din egen tråd, med en presentasjon av sykkelen din; hvor lenge du har eid den, hva du har gjort med den og selvfølgelig litt generell informasjon eller om du sitter med noe annet på hjerte. Legg selvfølgelig med MANGE bilder! Dette er også stedet for arbeidslogger.
Brukeravatar
marius96
Lærling
Sted: Eidsvoll

Larsen's RS 125 - SOLGT!

Legg innav marius96 » 25 sep 2011, 16:18

Da var sykkelen solgt, var en hyggelig gutt fra gjøvik som var å hentet den på onsdag. Håper han får det like gøy som det jeg hadde med den, må si det var ganske trist når jeg så den trille ut av gårdsplassen på hengeren :'(

Men når det er sakt så er jeg kun få dager unna å fylle 18år, og det vil si at bil er det neste prosjektet. Idag var jeg i vikersund å så på en BMW 1 serie 118d 2008 modell, og det endte med handel \:D/ En utrolig morsom bil som skal hentes på tirsdag, planene for bilen er allerede klare :g

Siden den forrige sykkelen ble vrak så må jeg jo skaffe en ny en, vanskelig og få noe som var som den andre.. Men skal prøve så godt jeg kan til og få det til mitt eget! Aprilian er helt ny og det er en 2011 modell, legger ut bilder dagen jeg får den. Så kommer det fortløpende update's, etter det.
Bilde

Heihei!

Har skjedd mye her nå, og masse deler har kommet på den nye sykkelen og ikke minst den har kommet i hus! Dette er det som er montert på sykkelen sånn den er
nå, Tyga Performance chain guard, Tyga Performance bakskjerm, Tyga Performance motor cover, Tyga sprocket cover, Nobunaka racing step kit svart og rødt, Harris grips, Røde swingarm spools, Evotech skiltoppheng, Red aluminium fuel tank cup washer, Red aluminium fuel tank bolt, Røde bar ends, LED-Blinklys og Sota vindskjerm :D

Step kit'et var litt vrient og montere, men etterhvert som vi forstod opplegget gikk det ganske bra! Litt små justeringer her og der trengtes, men nå er det veldig bra! Og ikke minst så tok det seg veldig godt ut på sykkelen, syns det ble kjempe fint :D Men nå litt bilder! \:D/

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Hei, endelig hjemme etter en hel dag med sykkelen!

Ting som er gjort idag er, vært med på lakkering av felger helt fra starten, montert xenon kit og alarm! :D
Alarmen kommer jeg ikke til og skrive noe om, siden jeg har gjort det fra før! Men hvis dere lurer på noe, skrik ut!

Kan starte med lakkeringen, det tok jeg hos en kamerat av pappa som driver Sætre Autolakk AS! Han er så absolutt og anbefale hvis du bor i Akershus området :D Legger ut noen bilder jeg tok fra start til slutt også under lakkering, fargen på felgen varier ganske ofte under prosessen :)

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Så over til xenon kitet!
Var egentlig utrolig enkelt og koble, eneste som var litt tull er at det blir litt dårlig kobling så man må trekke ut de pinnene som skal sitte i sokkelen.. Ellers veldig enkelt og greit :D

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Dekk og felger blir satt på, på fredag så da kommer det en ny update! Får nye Pirelli Diablo dekk imorgen, siden dunlop dekkene var så utrolig dårlige..

Hei alle sammen, ikke så veldig mye og skrive her, så bedre og legge ut bilder med en gang! Satt på felgene med nye dekk, blått parklys, kjedet og drev igår :) Ble faktisk veldig fornøyd :g

Men så bilder!
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Hei, ikke sikkert dere husker meg :p
Men håper nå ihverfall det da, haha! Som dere sikkert har sett så har jeg ikke vært aktiv her på lenge, følte bare for å ha en pause fra hele forumet. Å det har egentlig vært litt godt, men tenkte jeg skulle starte igjen nå som det snart er sesongstart! Håper jeg da ihvertfall :g

Det har faktisk skjedd en hel del imens jeg har vært borte fra siden, så skal prøve og få med alt nå!
Problemet jeg hadde med sykkelen, det at den gikk 30km/t saktere en den skulle. Var ganske mye verre en det jeg trodde det skulle være.. Satt sykkelen inn på førstegangs service, å hørte med de som var der om de kjente til problemet. Men ble ikke særlig klokere, tilslutt endte det opp med at pappa prøvde den og da fant han ut at den pluttselig dabbet av på km han lå i 110 og pluttselig slutta sykkelen å dra selv med bånn gass det skjedde 3 ganger i løpet av litt over en mil.
Han tok det problemet videre noe som førte til at jeg måtte lever inn sykklen på verkstedet.

Etter noen dager ringte de pappa å sa at de ikke fant ut noe men de skulle sende sykklen til en aprilia teknikker som hadde masse kunnskap og peiling på Aprilia rs 125.
Da gikk det 4 dager så fikk vi en telefon fra verkstedet om at han hadde funnet ut feilen på min sykkel,det var en produksjonsfeil og det viste seg at sykklen hadde rådebank og sylinderen var skjært noe de var veldig lei seg for og de beklaget att dette hadde skjedd og de sa dette skulle vært oppdaget før sykelen forlot fabrikken i Italia. Men at de ville ta alle kostnadene på den reprasjonen.

Så det ble ny veiv, stempel, stempelfjører, sylinder og topp, pappa testa den en liten tur etter vi fikk den tilbake og det virket som den gikk mye bedre.
Så nå venter jeg kun på å få ut sykklen så jeg får testet den selv også, fikk ikke gjort det da den kom pga snø :(

Titax har jeg monter, å jeg skal ikke si annet en at det ble utrolig fint. Et bilde sier mere en tusen ord :g
Bilde

Bedre bilde og updates som jeg har på lur kommer \:D/

Som jeg har lovet så skulle jeg legge ut litt bilder av sykkelen, ting som er gjort er: Lakkert underkåpa candy red, aprilia carbon klistremerker, arrow anlegg og røde skruer :g Nå begynner jeg virkelig å bli fornøyd med sykkelen, men her skal dere få se noen bilder jeg tok med gopro'en! Ble veldig fornøyd med resultatet på bildene :)

Ting som er gjort:
-Lakke felgene metalic
-Tyga Performance forskjerm
-Tyga Performance chain guard
-Tyga Performance bakskjerm
-Tyga Performance motor cover
-Tyga Performance sprocket cover
-Jollify Carbon film på rattet
-Jollify Carbon speedometeret
-Jollify Carbon film under setet
-Jollify Carbon på siden av tanken
-Nobunaka racing step kit, svart og rødt
-Harris grips
-Røde swingarm spools
-Evotech skiltoppheng
-Red aluminium fuel tank cup washer
-Red aluminium fuel tank bolt
-Røde bar ends
-LED-Blinklys
-Sota vindskjerm
-Xenon lys[
-Alarm

Ting som skal gjøres:
-Dekk Tusj
-Rk Heavy Duty Chain Red
-Renthal Front Sprocket, 16 tooth
-Renthal Rear Sprocket Alloy, 40 tooth
-Røde vindskjerm's skruer
-Røde skruer speil
-Røde skruer blinklys
-Røde kåpe skruer
-Røde skruer til fremdrev coveret
-Røde skruer framskjerm
-Røde titax hendler med svart knapp

Kjøreutstyr:
- Alpinestars Scream Monster Leather Jacket
- Alpinestars GP Plus Leatherpants
- Alpinestars SP-1 Glove 2011
- HJC Monster Edition hjelm
- Alpinestars Fastlane sko
- Alpinestars SMX Plus støvler

___________________________________________________________________________________________________________________________________________

Hei alle sammen, mitt navn er Marius Larsen og dette er min Aprilia! :D

Sykkelen ble kjøpt den 1. september 2011 på motorport i Oslo, helt splunka ny. Jeg valgte først og fremst Aprilia fordi det har fått så god omtale, og det virker som en solid og god sykkel! Hittil kan jeg ikke si noe annet en at jeg er utrolig fornøyd :g
Tråden min kommer til og gå mest ut på kjøp og montering av deler som hever utseende, siden det ikke er så mye å gjøre med motoren osv siden den er helt ny. Kan også si her at trim er uaktuelt, fordi da går garantien rett vest.. Hvis noen fra Akershus området vil være med å kjøre en tur, hadde jo det vært veldig gøy :)

Det er en Aprilia RS 125 Alitalia, 2011 modell. Bare få av denne i norge, og dessverre en av de siste 2-takterene.. Sykkelen er en replica av Aprilia RSV4 Alitalia :g

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Det meste av delene blir bestilt snart så kommer flere bilder etter at jeg har fått montert det, har dere noen kule forslag så er det bare å komme med de! ;)

Ting som er gjort:
-Rød rim tape
-Tyga Performance ankelbeskyttelse
-Tyga Performance chain guard
-Tyga Performance bakskjerm
-Tyga Performance motor cover
-Tyga Performance bremseveske beholder
-Tyga sprocket cover
-Harris grips
-Dekk Tusj
-Rk Heavy Duty Chain Red
-Renthal Front Sprocket, 16 tooth
-Renthal Rear Sprocket Alloy, 40 tooth
-Røde swingarm spools
-Evotech skiltoppheng
-Røde vindskjerm's skruer
-Røde skruer speil
-Røde skruer blinklys
-Røde kåpe skruer
-Røde skruer til fremdrev coveret
-Røde skruer framskjerm
-Red aluminium fuel tank cup washer
-Red aluminium fuel tank bolt
-Røde bar ends
-Alarm
-LED-Blinklys

Ting som skal gjøres:
-Røde titax hendler med grønn knapp
-Xenon lys

Kjøreutstyr:
- Alpinestars Scream Monster Leather Jacket
- Alpinestars GP Plus Leatherpants
- Alpinestars SP-1 Glove 2011
- HJC Monster Edition hjelm
- Alpinestars Fastlane sko

Flere bilder kommer snart! :g
___________________________________________________________________________________________________________________________________________

Nå har jeg fått på noe av carbonen, så her kan dere se!
Bilde
Harris holker
Bilde
Og til slutt et bilde av hele sykkelen :g
Bilde

Heihei, tenkte bare jeg skulle legge ut handlelista mi fra pjme! Bestiller derfra om litt under to uker :D Bilde
da er det bare og vente på og bestille da, kommer en update når jeg får varene :g regner med at dekk tusjen kommer i posten snart også!
ENDRING i planene, bestiller også sotet vindskjerm!!

Noe mere jeg burde kjøpe fra pjme?

Dekk tusj :D
Bilde
Bilde
Tusjen ble kjøpt fra ebay og var veldig fin å tegne på med.

Depostøtten har kommet, likte den utrolig godt :g
Bilde
Ble litt forandring på bestillingen fordi jeg kjøper skruene jeg skal ha fra Veronesi ;)
Bilde

Da har min aller første pakke med deler kommet, GOD FØLELSE :g :g
Bilde
Men så over til hva som er inni, er jo det som er best eller hva? :D
Bilde
Delene ble bestilt fra den 19.11.11 og kom idag den 25.11.11 ! Kjapp levering, anbefaler og handle fra PJME ;)
Alt vil bli montert når jeg får skruene fra Veronesi, slenger med et bilde av de skruene jeg har bestilt!!
Bilde

Håper alle sammen hadde en koselig kveld på julaften, og at dere fikk masse spennende mc ting! :D
Det fikk ihvertfall jeg! Carbon bakskjerm fra tyga, carbon fra jollify, carbon sprocket cover og røde aprilia swingarm spools :g Bilde
Bilde
Skruene og sprocket coveret som jeg skulle få fra Veronesi har blitt veldig forsinket, men dem er på vei nå.. Så det kommer snart en update med delene fra pjme og carbonen, stay tuned! ;)

Hallo folks, håper dere alle har fått en bra start på det nye året! :D

Nå har jeg altså fått pakken min fra Veronesi, det tok utrolige fire uker før jeg fikk pakken... Men nå er den endelig her! :D For og være helt ærlig så var jeg ikke 100% fornøyd med handlingen derfra, man måtte bestille derifra på mail og mannen som svarte var ikke så veldig god i engelsk, måtte diskutere med han om noen ting, han klarte å feilsende pakken så den ble stoppet i Milano og han la ikke med informasjon om tingene som ligger i pakken så vi måtte ordene dette selv med tollen.. Men ellers så var det ganske bra :D

Nok om det, let's see what's inside! \:D/
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Dette er nå da carbon sprocket cover og røde skruer til nesten hele sykkelen :) Håper dere alle gleder dere til lørdag, for da kommer det en STOR update med blant annet alt fra pjme bestillingen :g

Da er endelig den store dagen med montering vel ovestått,vi startet ca kl 10.00 og var ferdig med alt rundt kl 15.00.
Klarte jo å knekke skruen som fester bremseledningen bak,men takket være min Onkel som har eget verksted med masse utstyr gikk alt smertefritt. Og han borret opp hullene til svingarms skruene :)

Så var det av med bakhjulet og det gikk veldig bra,ikke noe problem med demonteringen eller monteringen det gikk som hånd i hanske :g Evotech skilt-opphenget var veldig lett og greit å montere, og var selvfølgelig mye tøffere en det originale! Da det var gjort var det montering av carbon bakskjermen, carbon framdrev coveret, framdrev, bakdrev og kjede. Kjedet måtte jeg klippe av noen lenker på da det var litt forlangt, men også alt dette gikk lekende lett \:D/
Da var det egentlig bare småtingene igjen, som bytte av vindskjermen med nye skruer, kåpe skruer, speil skruer, forskjerm's skruer, skruer til framdrev coveret og sist men ikke minst da så var alle skruene røde! :)
Fant ut under mekkinga at jeg skal bytte skruene som fester blinklysene, siden det ble mye finere på den ene siden vi testet det på! Så det skal bestilles nå snart.
Da var det bare jollify carbonen som skulle klistres på som var det siste som skulle monteres på sykkelen for denne gang, før jeg klistret det på brukte jeg et bra avfettning's middel. Som jeg sprutet på et tørkepapir og fikk da vasket bort all smuss og fett, og jeg syntes dette satt overaskene bra :D
Men nok om alt dette, nå er det over til bildene! Noe som jeg vet dere er veldig glad i her på forumet, så håper dere liker de bildene jeg har tatt under oppdateringen av sykkelen min :g :g
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
I <3 my bike
Så må jeg få takke onkel og pappa for all hjelp jeg fikk der jeg sto fast. =D>

Hvist dere går på side 9 så ser dere flere bilder fra updaten ;)

Hei alle sammen! :D

Nå har jeg da kommet meg til pappa og skal være der i helgen, han spurte om jeg kunne hendte litt ved og når jeg kom inn igjen så blir det vell en liten overraskelse sa han.. Etter jeg hadde hentet ved så kom han med pakke etter pakke, og i dem hadde jeg fått carbon motor cover, bremseveske beholder med carbon lokk, skruer til blinklys og noen ekstra til kåpa og alarm (Cyclone C-11) carbonen er fra Tyga, skruene fra Veronesi og alarmen fra England :D

Har også snakket med motorport og klistremerket til den sota vindskjermen er ankommet. Så skal ned å få skiltene på sykkelen i slutten av februar så da monterer de det for meg samtidig. Bra service på Motorport :g

Men her skal dere få noen bilder :)
Bilde
Bilde
Må bare si tusen takk til pappa, hva skulle jeg gjort uten han <3

Hei godtfolk!

Nok engang så har jeg kommet meg hjem til pappa og skal bare chillen her resten av ferien, det første som møtte meg når jeg kom inn var en pakke fra http://www.24mx.no! Må si jeg elsker disse mc pakkene mere og mere for vær gang :g Oppi pakka ligger det 2par med LED-blinklys, inkl relé. Alltid gledet meg til å bytte blinklysene, syns de som sitter på er så utrolig store og klumpete..

Men nå skal dere få se hvordan dem ser ut!

Bilde
Bilde
Bilde

Slenger også med et bilde av motor coveret fra tyga :)
Bilde
Så nå er det bare og vente spent på update folkens :D

Hey people :D

Kommer med en liten update her nå, skulle egentlig prøve å skaffe et litt spesielt sprocket cover fra Bali gjennom en fra jobben til pappa som bor der nede, men de fikk ikke til å lage det sånn jeg ville ha det.. Så da ble det til og bestille fra Tyga siden jeg solgte det forrige til Ole Sætre her på forumet :) Som vanlig så er Tyga veldig bra og handle med, kjapp levering og super kundebehandling :D

Men nå går vi over til bildene =P~
Bilde
Bilde

Så får dere følge nøye med fremover, kommer til å bli mye bra :D

Heyy! :D

Vet det blir mye små update's, men håper dere liker det uansett :)

Har som dere vet fått sprocket coveret, så monterte det idag! Samtidig har jeg levert sykkelen til Motorport og der skal dem skifte og sette på klistremerker, sette på Tyga bremseveske beholderen, skilte den og litt sånt.. Henter sykkelen igjen på fredag, og selvfølgelig var det litt trist og reise fra den selv om jeg skal hente den igjen på fredag :'(

Men så var det bildene da :)
Bilde
Bilde

Hei alle sammen :D

Nok en gang har jeg vært på verkstedet til onkel og montert alarm og blinklys! Har bare et bilde av blinklysene, så kommer til å konsentrere meg mest om alarmen på denne updaten :) Siden sykkelen skal tilbake til Motorport for å fikse en lekkasje mellom bensin og 2-takts olja, så satt jeg ikke på side kåpene igjen.. Når den var inne på Motorport nå, så hadde dem jo runda seks av de nye kåpeskruene mine :x Valgte derfor og bare levere den tilbake uten sidekåpene, så derfor har jeg ikke fått tatt noe ordentlig bilde av blinklysa.. Dere får heller få noen bedre bilder seinere :g

Først så starter jeg bare med å si at alt er så mye enklere når jeg får stå på ett verksted med masse utstyr, onkel har så mye smarte ting :D Så må takke onkel for låning av utstyr, og at jeg har fått masse forskjellige småting som jeg har brukt under monteringa! Også pappa da, må takke han også for masse hjelp :g Så ta en tur innom Mekonomen Eidsvoll Auto, neste gang du må fikse bilen :)

Fulgte guiden til Raixon her på forumet,veldig bra guide som hjalp meg masse!!!!!!

Men jeg valgte å ikke følge alt da onkel hadde noen veldig bra kabelsko med smeltetinn inni som vi bare varmet opp så smeltet tinnet og plasten rundt ledningene,og ble det dønn tett og meget bra.
Så jeg valgte å bare kople meg på den grønne ledningene til tenningslåsen, for å slippe å skru ut, åpne og lodde meg på tenningslåsen.
Det samme ble gjort med ledningene til blinklysene, start réelet, jord + og - til batteriet. Koblingene så veldig tette og fine ut :)

Sirena valgte jeg å plassere på høyre side av ramma (se bilde) og lyse som indikerer at alarmen er på i styrekrona.
Hovedenheten valgte jeg å legge bak batterikassa, da boret jeg 2 stk hull i batterikassa og la på litt ekstra dobbeltsidig tape klemte den fast, også tredde jeg en stor strips i hullene jeg boret (se bilde).

Må si meg veldig fornøyd med hjelpen jeg fikk, og jeg syns alarmen virker meget bra så Cyclone -C11 kan jeg anbefale til alle dere som vurderer å montere alarm på sykkelen. Kommer til å slenge ut en video av alarmen om ca 1 ukes tid :g

Men la oss se på noen bildeeeeer :D
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
En av de type kabelskoene vi brukte sammen med krympe strømpe.
Bilde
Bilde
Bilde
Enda en annen type kabelsko.
Bilde
Var da her jeg valgte og plassere sirena.
Bilde
Og her ser du hvor jeg plasserte hjernen.
Bilde
Bilde
Bilde
Siste typen kabelsko vi brukte.

Hvis det er noe dere lurer på angående montering eller alarm, så er det bare og spørre i vei :)

HEEI :g

Blir bare en liten update her nå.. Men har da fått på skilter, bedre bilde av blinklysene og kjøpt meg intercom! :D
Bilde
Bilde

Intercomen'e heter Interphone F5, og kostet 3999 for twinpack som jeg da kjøpte :) Har øvelses kjørt med pappa idag, og da testet vi den.. Hørte hverandre veldig godt i lav og høy hastighet, og den er utrolig lettvin å bruke! Anbefaler denne på det sterkeste hvis du tenker på og kjøpe intercom, er også masse andre muligheter med den! :D http://www.interphoneuk.co.uk/interphon ... -twin-pack

Bilde
Bilde
Bilde

Mistet også carbon coveret til motoren når jeg kjørte idag :'( Men har allerede fått bestilt et nytt, men var utrolig sørgelig..
Bilde

Heihei, sjekk ut photoshoot'en på side 22

Fikk gave av pappa idag, men jeg var også med på og betale litt daa :) Verdens beste pappa hadde skaffet Alpinestars GP Plus leatherpants, HJC Monster edition hjelm og Alpinestars Fastlane sko! Boksa var ubeskrivelig god, iforhold til andre jeg har prøvd :) Hjelmen virker utrolig bra, lett og ikke minst utrolig fin og se på. Skoene er også utrolig lette, faktisk også veldig gode å gå med! :D Så tusen takk til pappa, for alt det fine utstyret :g

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Hello everyone :D

Skal bare poste et par bilder av Alpinestars jakka og Alpinestars hanskene, så nå er kjøreutstyret komplett! Nå er det bare og vente på sommerværet og lappen :g

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Sist redigert av marius96 den 05 apr 2014, 22:45, redigert 112 ganger totalt.

Brukeravatar
Anton
Støttespiller
Sted: Varhaug, Rogaland

Re: Min Aprilia RS 125 Alitalia

Legg innav Anton » 25 sep 2011, 16:23

Fyyysaaaatan! For en ubeskrivelig flott sykkel! Blant toppen på dette forumet ihvertfall! :D

Elsker planene dine, carbon gjør sykkelen unik! Veldig få sykler her på forumet som kjører med EKTE carbon! :)

Oppdater med mer bilder, vil se mer av det flotte beistet!
Her skal det stå noe fornuftig.

RaZoRhAxX
Fersk Racer
Sted: Borhaug

Legg innav RaZoRhAxX » 25 sep 2011, 16:24

JEEEEEVLI digg sykkel du har der :D :D gullkjede hadde vært kult ;)
2006ApriliaRS125 :)

viewtopic.php?f=26&t=8767

Brukeravatar
Anton
Støttespiller

Legg innav Anton » 25 sep 2011, 16:25

Han skal jo bestille rødt kjede, det kommer til å bli bedre enn gull tror jeg, ihvertfall på den sykkelen!

Brukeravatar
Raptor33
Gold

Legg innav Raptor33 » 25 sep 2011, 16:27

Absolutt NYYYYYDELIG sykkel du har fått deg! :g
Ganske så fin "to do" liste du har også! :p

Velkommen til forumet! Håper du liker deg her ;)

RaZoRhAxX
Fersk Racer

Legg innav RaZoRhAxX » 25 sep 2011, 16:32

anton: å, leste ikke xp meget mulig det ja :P

Brukeravatar
marius96
Lærling

Legg innav marius96 » 25 sep 2011, 16:50

Tusen takk for fine tilbake meldinger, kommer flere bilder snart :D :D

Brukeravatar
freddy
Gold
Sted: bærum

Legg innav freddy » 25 sep 2011, 19:49

må si jeg faktisk ikke liker denne utgaven til aprilia alt for mange farger osv så hele sykkelen ser ut som en sirkus klovn, men det er min mening da for all del den er ikke stygg heller.

planene dine ser fine ut :D
rs 1999 mod: tatt cdi, 28 mm gasser og innsug, fp annleg, 130 dyse, powerfilter, rave 1

min tråd:

sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald! :lol: F*en dette ble jo døds fett! :g

RaZoRhAxX
Fersk Racer

Legg innav RaZoRhAxX » 25 sep 2011, 19:52

kan ikke si meg enig der freddy :P syns at dette er di fineste :D

Brukeravatar
marius96
Lærling

Legg innav marius96 » 25 sep 2011, 20:33

Brukeravatar
marius96
Lærling

Legg innav marius96 » 25 okt 2011, 14:02

Sånn nå har det kommet tyga performance ankelbeskyttelse, chain guard og harris holker :D

Bilde
Monteres snart !
Sist redigert av marius96 den 26 okt 2011, 14:00, redigert 1 gang totalt.

Aaheimfans
Lærling
Sted: Vanylven

Legg innav Aaheimfans » 25 okt 2011, 14:15

Nyydelig sykkel!
Liker planene, men hvorfor skal ikke du ha carbon forskjerm? :',

Også Røde titax hendler med grønn knapp, hva er den grønne knappen for ? ^^
Proud Owner Of Aprilia RS 125 06! 140dyse, FP eksosanlegg fra aprilia, Rave 2, CDI fjerna, Powerfilter

Brukeravatar
marius96
Lærling

Legg innav marius96 » 25 okt 2011, 15:25

Brukeravatar
b3ntsen
Silver
Sted: Telemark - Siljan
Kontakt:

Legg innav b3ntsen » 25 okt 2011, 16:11

1 ord: Digg <3

Brukeravatar
Anton
Støttespiller

Legg innav Anton » 25 okt 2011, 16:15

Niiice! Carbon! =P~

Brukeravatar
jaantoore
Gold
Sted: Eide i Møre og Romsdal
Kontakt:

Legg innav jaantoore » 25 okt 2011, 18:02

Stilig sykkel, og gode planer!
Aprilia RS250 1998mod.
(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

Bilde

Brukeravatar
marius96
Lærling

Legg innav marius96 » 25 okt 2011, 21:39

Tusen takk alle tre :D :D

Brukeravatar
Riccird1
Bronze
Sted: Bergen/Åsane

Legg innav Riccird1 » 25 okt 2011, 22:33

Flott sykkel! :D

ELSKER den fargen der! =P~
RS Tuono 125 (***SOLGT***)

FP-anlegg | RAVE 1 | 28mm gasser | 120 dyse | Pipercross panelfilter

Brukeravatar
marius96
Lærling

Legg innav marius96 » 25 okt 2011, 22:51

Takk takk, riccird1 :D

Brukeravatar
Syver
Wannabe admin
Sted: ålesund

Legg innav Syver » 26 okt 2011, 07:08

fin sykkel, tror ikke det er noen som har lik! :D
fine planer har du også, stå på! :g
min RS 125 viewtopic.php?f=26&t=8305 TIL SALGS!!!!
min SR 50 Ditech viewtopic.php?f=26&t=9800 TIL SALGS!!!!
(x)min RS 50 viewtopic.php?f=26&t=9483

Brukeravatar
marius96
Lærling

Legg innav marius96 » 26 okt 2011, 08:41

philipp

Legg innav philipp » 26 okt 2011, 14:01

For en meget fin sykkel ! :D

Brukeravatar
marius96
Lærling

Legg innav marius96 » 26 okt 2011, 14:03

Tusentakk :g

Brukeravatar
henrikhaga
Bronze
Sted: Hommersåk, Sandnes, Rogaland

Legg innav henrikhaga » 26 okt 2011, 16:49

Ekstremt fin! :g
Og planene var ikke feil de heller :D

"Fear Nothing, Risk Everything!"

Brukeravatar
marius96
Lærling

Legg innav marius96 » 26 okt 2011, 19:49

Takker :g

Brukeravatar
marius96
Lærling

Legg innav marius96 » 28 okt 2011, 15:28

Nå har jeg fått på carbonen, så her kan dere se! :D
Bilde
Harris holker :D
Bilde
Og til slutt et bilde av hele sykkelen
Bilde
Legg gjerne igjen en kommentar :g
Sist redigert av marius96 den 08 nov 2011, 00:30, redigert 2 ganger totalt.

Brukeravatar
Rakvåg
Wannabe admin
Sted: Sjøholt, Møre og Romsdal
Kontakt:

Legg innav Rakvåg » 28 okt 2011, 15:40

Fyf@en ! :O En av Apriliaforums fineste sykkel !! :g

Tips til styling :
Sotet vindskjerm
Lavere speil
evotech skiltoppheng
Mere carbon
xenon ! :g

Elsker bare farge komboen på denne sykkelen ! Det er ikke så mange av dem i Norge heller :D

Grattis med deilig sykkel <3
Sist redigert av Rakvåg den 28 okt 2011, 19:33, redigert 1 gang totalt.
2000
- Fp-anlegg, uten blad , 128dyse, BR10EIX tennplugg, fp-snorkel, pipercross innleggsfilter, cdi-sperre tatt.

Brukeravatar
marius96
Lærling

Legg innav marius96 » 28 okt 2011, 15:44

Tusen takk :g

Jeg har noe av det du sa der på planene , men takk for tipsene :)

Brukeravatar
Rakvåg
Wannabe admin
Sted: Sjøholt, Møre og Romsdal
Kontakt:

Legg innav Rakvåg » 28 okt 2011, 16:05

Ja jeg såg det nå. Kommer alt dette på i vinter ? :)
2000
- Fp-anlegg, uten blad , 128dyse, BR10EIX tennplugg, fp-snorkel, pipercross innleggsfilter, cdi-sperre tatt.

Brukeravatar
marius96
Lærling

Legg innav marius96 » 28 okt 2011, 16:54

Ja alt kommer på til vinteren :D

Brukeravatar
Anton
Støttespiller

Legg innav Anton » 28 okt 2011, 18:14

Niiiice! :D Nå må du bare ordne deg bakskjerm også da, den tar seg ekstra bra ut! :D

Brukeravatar
marius96
Lærling

Legg innav marius96 » 28 okt 2011, 18:21

TAKK :D ja skal skaff meg bakskjerm snart, grunnen til at jeg ikke kjøpte det nå var fordi jeg sendte bestillinga til en kamerat av pappa som var i USA. Så da blir en bakskjerm litt stor og ta med seg ;)

Brukeravatar
Anton
Støttespiller

Legg innav Anton » 29 okt 2011, 00:31

Ja, det høres bra ut! :D

Ole96
Fersk Racer

Legg innav Ole96 » 29 okt 2011, 10:40

Marius ! :D Fint å se deg på forumet, og med en av den fineste Aprilian du kan få ;) Gleder meg villt til Sommer´n <333 Blir mye kjøring \:D/

Brukeravatar
marius96
Lærling

Legg innav marius96 » 29 okt 2011, 10:44

Ole :D Tusen takk, har en av de fineste Aprilian'e du også den er så strøken ;) Da er vi TO <333 gjett om det skal \:D/

Brukeravatar
marius96
Lærling

Re: Larsen's RS 125 Alitalia - Update 28.10.11

Legg innav marius96 » 07 nov 2011, 13:41

Heihei, tenkte bare jeg skulle legge ut handlelista mi fra pjme! Bestiller derfra om litt under to uker :D Bilde
da er det bare og vente på og bestille da, kommer en update når jeg får varene :g regner med at dekk tusjen kommer i posten snart også!
ENDRING i planene, bestiller også sotet vindskjerm!!

Noe mere jeg burde kjøpe fra pjme?
Sist redigert av marius96 den 17 nov 2011, 12:55, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Anton
Støttespiller

Re: Larsen's RS 125 Alitalia - Update 07.11.11

Legg innav Anton » 07 nov 2011, 16:09

Niiiice! Liker hva jeg ser! Små detaljer gjør så utroooolig mye på sykkelen! Stå på! :D

Brukeravatar
marius96
Lærling

Legg innav marius96 » 07 nov 2011, 16:12

Tusen takk anton! men må jo si du har hjulpet meg en god del da :D ja små detaljer gjør det!

Ole96
Fersk Racer

Legg innav Ole96 » 07 nov 2011, 16:18

Ser ut som en fin bestilling det der Marius :D Bare å si ifra om du trenger hjelp til å montere ;) Bor jo bare 1km fra hverandre så 8)

Brukeravatar
marius96
Lærling

Legg innav marius96 » 07 nov 2011, 16:38

Tusen takk Ole, trur det blir bra når det kommer på :) Det skal jeg vettu, du må si ifra du å da så skal jeg hjelpe deg ;) Det gjør vi vettu, så koselig å ha deg i bygda såå :g

Brukeravatar
HPro
Bronze
Sted: Brønnøysund

Legg innav HPro » 07 nov 2011, 17:04

Vi skal ikke bytte sykkel? :g Du kan også få en kopp med kaffe på kjøpet! [-o<
: viewtopic.php?f=26&t=9229

- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG

Brukeravatar
marius96
Lærling

Legg innav marius96 » 07 nov 2011, 18:12

Hahaha, må skuffe deg der og si nei.. :( men du hadde en tøff sykkel :g

Brukeravatar
HPro
Bronze
Sted: Brønnøysund

Legg innav HPro » 07 nov 2011, 21:07

Huff... #-o
Jaja, takk for kommentaren :g
: viewtopic.php?f=26&t=9229

- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG

Brukeravatar
PeeWee
Støttespiller
Sted: Ålesund

Legg innav PeeWee » 07 nov 2011, 22:28

Feeet sykkel! Vurdert å bestille trim da? :g

Brukeravatar
marius96
Lærling

Legg innav marius96 » 07 nov 2011, 22:41

Tusen Takk :D Nei det blir ikke noe trimming ;)

Brukeravatar
marius96
Lærling

Legg innav marius96 » 09 nov 2011, 16:41

Dekk tusj :D
Bilde
Dårlig bilde men la gå, tusjen ble kjøpt fra ebay og var veldig fin å tegne på med.

Brukeravatar
Raptor33
Gold

Re: Larsen's RS 125 Alitalia - Update 09.11.11

Legg innav Raptor33 » 09 nov 2011, 16:45

Nice, så bra ut! :D

Du prøvde den på "dekket" først ja? :lol:

Brukeravatar
marius96
Lærling

Legg innav marius96 » 09 nov 2011, 17:03

Takk, ble veldig bra også :D
Hva mente du med det siste der? Skjønne det ikke helt jeg..

Brukeravatar
Raptor33
Gold

Legg innav Raptor33 » 09 nov 2011, 17:07

Det som ser ut som ett "3" tall :lol:
På gummien som går i asfalten, sjekk bildet ;)

Brukeravatar
marius96
Lærling

Legg innav marius96 » 09 nov 2011, 17:11

Åja, da skjønner jeg :D Nei prøvde ikke, det 3 tallet var på sykkelen når jeg fikk den ;)

Gå tilbake til «Din tråd»